Hallo,
Ik ben in 3 jaar naar 3593589 verschillende dokters geweest maar nooit kan iemand vinden waarom ik bijna elke dag opgeblazen ben, buikpijn heb, moe ben etc. Vandaag was ik weer naar een 1 of andere dokter, maar hij werd vervangen door een man die ik nog niet eerder had gezien. Hij zei meteen: ‘computer jij heel veel? Meer dan normaal?’ Nou dat vond ik wel vaag, maar het klopt wel. Want ik zit er heel veel achter, eigenlijk te veel. En op vakantie en op het flevofestival had ik er eigenlijk bijna geen last van. En daar ben ik ook bijna niet in contact geweest met computer, mobiel etc.
Maar hij zegt dat het kan dat je daar niet lekker van word, en moe, door die computerstralingen. Dat geloof ik best. Het zit ook in je mobiel en tv. Maar hij zei dat ik dan Zwarte Toermalijn stenen moet kopen. Die houden de stralingen tegen. Dat klinkt al heel wat vager vind ik. Je hebt ze in kettingvorm zodat je ze altijd bij je hebt tegen alle stralingen. Maar ook gewoon in een platte steen voor naast je computer bijvoorbeeld.
http://www.spiritualgarden.nl/
Daar staat nog meer informatie.
Ik ben benieuwd, heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb al zo veel dokters gehad dat ik dit maar gewoon moet proberen denk ik.