Computerstraling --> Zwarte Toermalijn?

Hallo,

Ik ben in 3 jaar naar 3593589 verschillende dokters geweest maar nooit kan iemand vinden waarom ik bijna elke dag opgeblazen ben, buikpijn heb, moe ben etc. Vandaag was ik weer naar een 1 of andere dokter, maar hij werd vervangen door een man die ik nog niet eerder had gezien. Hij zei meteen: ‘computer jij heel veel? Meer dan normaal?’ Nou dat vond ik wel vaag, maar het klopt wel. Want ik zit er heel veel achter, eigenlijk te veel. En op vakantie en op het flevofestival had ik er eigenlijk bijna geen last van. En daar ben ik ook bijna niet in contact geweest met computer, mobiel etc.

Maar hij zegt dat het kan dat je daar niet lekker van word, en moe, door die computerstralingen. Dat geloof ik best. Het zit ook in je mobiel en tv. Maar hij zei dat ik dan Zwarte Toermalijn stenen moet kopen. Die houden de stralingen tegen. Dat klinkt al heel wat vager vind ik. Je hebt ze in kettingvorm zodat je ze altijd bij je hebt tegen alle stralingen. Maar ook gewoon in een platte steen voor naast je computer bijvoorbeeld.

http://www.spiritualgarden.nl/

Daar staat nog meer informatie.
Ik ben benieuwd, heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb al zo veel dokters gehad dat ik dit maar gewoon moet proberen denk ik.

Geen ervaring… maar als ik veel computer dan voel ik me daarna wel duf en heb altijd koppijn en last van mijn ogen.

zeker dat dat een echte dokter was?
Een domme steen gaat echt niet helpen tegen computerstraling.

de echte oplossing : zit niet zoveel voor je pc.

Geen idee, maar ik vind het best wel interessant :slightly_smiling_face:

juist je kijkt naar een scherm en word moe van het kijken en lezen… ga iets fits doen…

Het is natuurlijk wel alternative geneeskunde.
Dat is echt geen oplossing dan hoor, op school staan computers. Overal zijn die stralingen. En ik moet toch echt voor school op de computer en fotografie is mijn hobby dus ik zit er gewoon echt veel achter hoe dan ook :grin:

Ik geloof niet in dat soort dingen xDDD

ja dat weet iedereen. Maar dat is het niet alleen. Het zijn echt maag/darm klachten enzo. Ik ben best wel benieuwd of er meer mensen wat weten over die toermalijn enzo (: Ik las ook iets over beeldschermen waar dat in verwerkt zat, maar dat verhaal snapte ik niet haha

hmm kzou het gewoon eens proberen, niet geschoten is altijd mis toch?

Jup ik ga het denk ik wel proberen. Er zijn wel meer van dat soort rare dingen toch? (kan er alleen zo gauw niet op komen :"D)

OH
ik ben ok echt heel vaak moe en ziekig laatste tijd
en ik computer echt super veel
meer dan normaal want ik heb de computer ook bijna elke dag nodig op school

interessante theorie!

vertel je even of het werkt?

Ja ik heb het besteld! Het is niet duur. Ik zal het zeker even vertellen of het werkt.

Aan de ene kant vind ik het gelul. Maar het is ook best wel logisch. En overal waar ik zoek op internet staat zwarte toermalijn haha

oke! hoe duur was het? en waar heb je besteld?

is misschien voor mij dan ook wel handig x]

http://www.spiritualgarden.nl/Edelstenen/Toermalijn.html

Ik heb de drophanger en de knuffelstenen :] ik zie wel, de ketting is wel mooi dus als het niet werkt. Helaaas

Dan schijnen ze niet meer te werken haha ^^

hier staan ook wel wat leuke dingen, oorbellen, armbandjes. en stenen! Toch een leuke manier als het zou werken:
http://www.hetchakrasteen…_toermalijn_producten.htm

als je ze binnen hebt, vertel je dan nog of het werkt of niet :stuck_out_tongue:

Ik geloof er wel in, al zijn sommige dingen niet echt uit te leggen :stuck_out_tongue: Haha.

Anyhoo: Vrijwel alles heeft een energie-veld, en edelstenen ook. Toermalijn heeft een bepaalde trilling die schijnt te werken op de ‘golven’ van electrische apparaten en ze neutraliseert. Een steen die je op je lichaam draagt, werkt trouwens wel anders dan als je 'm neerzet. Als je 'm bij je computer of televisie zet, zal die de ‘energie’ daarvan neutraliseren zodat jij er minder last van hebt, maar als je het op je lichaam draagt, werkt het niet alleen neutraliserend maar heeft ook andere eigenschappen; het is aan jou of je het nodig hebt, of dat je je er fijn bij voelt.
Volgens m’n boekje zijn de eigenschappen van Toermalijn:

• neutraliteit - bevordert kalmte, vermindert stress, beschermt tegen invloeden van buitenaf, verbetert de slaap, - maakt nuchter, helder, logisch en rationeel - helpt bij gevolgen van straling, pijnen, verkrampingen en gevoelloosheid, littekens.

En anders: “Baat het niet, dan schaadt het niet.” :wink:

Oke! Nou al die dingen klinken wel goed, Inderdaad maar gewoon proberen dan. Die invaller vond dat die stralingen veel te onderschat waren. Dus wie weet…

Ooh dat lijkt me ook wel wat, ik wordt altijd ook heel moe als ik achter de pc zit, en vaak duizelig/licht in mn hoofd, heb daar op dagen dat ik niet/minder op de pc zit (vakantie, schooldagen) ook geen last van. Helaas ben ik verslaafd.

Ik slaap tegenwoordig al niet meer met m’n mobiel naast m’n bed want ik merkte dat dat ook veel invloed had op m’n slaap (werd vaker wakker, meer nachtmerries). En m’n mobiel stop ik al altijd in m’n tas ipv in m’n broekzak, ik was eerder echt vaak duizelig-ig maar nu niet meer, weet niet of het daar door komt maar 't zou goed kunnen…

Zo’n steen is in elk geval iets natuurlijks, dus baadt het niet dan schaadt het niet, zeker proberen!

Zet je in dit topic neer of het wel/niet werkt? Ben wel benieuwd! (:

EDIT: net schoot me opeens te binnen dat je van coca cola light (en andere light frisdrank) ook maag-darm klachten kan krijgen! vanwege aspartaam die er in zit. weet niet of je dat veel drinkt maar dat zou ook een oorzaak kunnen zijn van zoiets.

Ja, mobiel zit ook bijna nooit in mijn broekzak. En nouja, het klinkt allemaal heel logisch. En ik zal het vertellen of het werkt inderdaad! Ik heb ook geen mobiel naast mijn bed, het is eerder dat ik er steeds op kijk en dan denk ik ´ neeee, is het al weer zo laat?’ en dan kan ik alleen nog maar moeilijker in slaap vallen haha

EDIT: Ja las ik ook! Ik drink nooit lightproducten. Misschien wel eens kauwgom ofzo, moet ik ook maar eens op letten.