Computersmoesjes.

Haai, Mijn ouders vinden dat ik te lang achter de computer zit! daarom heb ik al een 8 uur regel! dat ik 8 uur eraf moet. maar nu willen ze ook nog een programma instraleren dat ik er maar 2,5 uur erachter kan, alleen nu heb ik smoesjes nodig, om dat te voorkomen. Help me! Liefs, xx

Bij mij wouden ze er 1 uur van maken :confused:

Zeg dat je internet nodig hebt voor werkstukken van school.

Idd voor school werk doen enzo. Spreek anders af dat je voor school zoveel mag als nodig is. en dat je vrije tijd 2.5 uur erachter mag. dan kan je onder schoolwerk ook eventueel nog computeren

Oke Tnx Voor Je Tip! maar nu heb ik 1 probleempje… ik heb bijna nooit Huiswerk…

dat weten zij toch niet!
gewoon zeggen,
ja ik moet een super groot werkstuk maken!

Op internet kan je heel veel dingen vinden van school. vragen + antwooorden. gewoonff kopieren en je hebt een opdracht

zeggen dat je een vriendin helpt met iets moeilijks
óf… als je geen eigen pc hebt… een pc kopen ^^ (deed ik ook toen ik alleen smiddags op de pc mocht)

haha die is wel goed, alleen dat kost een beetje veel , en ik heb net een nieuwe,

zeg dat je woordjes moet leren op wrts en ondertussen doe je leuke dingen op de pc. en als ze komen snel op wrts zetten :astonished:

Je bent een screenager.
Dit is nu eenmaal onze wereld, het internet.

2.5 uur heb je well genoeg aan togh??
haha en anders moet je zeggen dat je voor school nodig hebt.
of zeg euuu dat je veel leest op google over interesante en leerzame dingen

Inderdaad kun je zeggen dat je met iets voor school bezig bent.
En het is nooit goed om alleen maar met school bezig te zijn, dus kun je ook even tussen door wat leuks doen!

Ook kun je zeggen dat je écht nog eventjes je mail moet checken omdat een vriendin heeft belooft om iets te mailen (moet je wel even iets belangrijks verzinnen voor als ze er naar vragen :slightly_smiling_face:)

Verder, als je je computer op je kamer hebt staan & ze zeggen dat je veel te veel boven bent kun je zeggen dat je huiswerk aan het maken bent, je kamer opruimt of schoonmaakt en dat soort dingen :stuck_out_tongue:

Maar 2,5 uur is toch best veel?

ik heb ook zo’n programmatje erop, echt verschrikkelijk. 1 uur per dag, door de weeks en 2 uur op zaterdag en ook 2 uur op zondag. me zus heeft het ook, maar nu heeft zij haar eigen laptop en kan ik ook haar tijd opmaken.
oke, ja, zeg gewoon dat je wat voor school moet maken…

2.5 uur per dag?:open_mouth:

ik zit er ook best veel achter
maar gelukkig vinden mijn ouders het niet erg,
geloof ik.

gewoon elke keer dat programma uit de software lijst flikkeren :’)
na een paar keer zul je wel ruzie krijgen i guess maargoed ze blijven het niet steeds opnieuw installeren. misschien hebben ze het niet eens door lol.

zo’n programma heb ik ook! Mag er 2 uur per dag achter, maar ik heb het ww van mn moeder x’D. Is ze na een halfjaar nog steeds niet achter, dus ja 8]

mijn vader heeft dus een tijdschakelaar erop gezet, dus het internet gaat bij ons gewoon uit! Ik heb gewoonweg alleen internet tussen 18.00 & 22.30. En ja ik heb me eigen pc, etc. ook de school smoes werkt niet meer zo dan zeggen ze ja dan doe dat maar in die tijd.

Conclusie, ik heb niet egt een oplossing voor je ;$