Computerbeeldscherm valt steeds random uit

Hoihoi!

De laatste tijd valt mijn computerbeeldscherm steeds random uit. Het beeldscherm staat niet geheel uit (want ik kan 'm dan met de uit-knop nog uit doen) en is dan helemaal zwart. Mijn computer doet het nog prima want als ik dan muziek of andere geluiden heb aan staan gaan die gewoon nog door. Ook als ik met Word bezig ben en iets in typ doet alles het nog.

Tot nu toe heb ik het probleem nog niet geheel kunnen oplossen. Als ik het beeldscherm dan tijdelijk uit doe en vervolgens weer aan kan ik weer eventjes mijn beeld zien, maar op een gegeven moment valt hij toch weer weg!

Heeft iemand enig idee wat er aan de hand is en hoe ik dit misschien kan oplossen?

even controleren of er nieuwe drivers/stuurprogramma’s zijn voor je scherm?

ik had hetzelfde probleem, bij mij was er een of ander dingentje kapot en dat moest vervangen worden. dat heb ik laten doen en nu doet hij het weer perect.

Ik had dat ook. Bleek dat er aan de achterkant bij m’n pc nogal veel stof voor een of ander vetilator gat ofzo zat

Ik heb geprobeerd om het beeldscherm aan te sluiten op m’n andere computer en dus m’n beeldschermen om te wisselen. Blijkt dat het toch echt aan het beeldscherm ligt, want dit andere beeldscherm doet het gewoon prima!
Ik heb gelezen dat een beeldscherm 3 jaar garantie heeft, alleen vraag ik me af of ik het bonnetje nog ergens heb liggen…

Weet iemand misschien nog een tip?