Computer

Heey,
Iedere keer als ik een filmpje wil kijken. Dan komt er iets van bla bla installeer dit en dit progamma maar als ik dat progamma instaleer gaat mijn virus scanner weer dom doen. Weet iemand wat ik hier mee moet?

Verplaatst naar het goede board.

Zet je virusscanner even uit en download dat programma. Nadat je het gedownload hebt kun je het weer opstarten.

x

Ik weet niet hoe je een virus scanner uitmoet zetten. Toch bedankt:(

Staat hij rechts onder in beeld bij die icoontjes(waar bijvoorbeeld geluid ook bij staat) Klik daar met je recther muisknop op en dan afsluiten of uitschakelen voor een uur ofso

Gedaan maar als ik wil downloaden staat er: Proces not Elevated.

up

up

up

Beetje vreemd dat je virusscanner raar doet bij downloads wat je zelf kiest - daar had ik nooit last van. Oke en als je het hele programma uit zet dan?

Gedaan maar dan komt er proces nier naar hoger niveau en dan met zo`n kruisje ervoor.

Uhupie

UP!

UHIP!

UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUP! Kan alsjeblieft please iemand mij helpen?

Please?

Als je ctrl alt delete doet krijg je zo’n schermpje, of moet je taakhebeer aan klikken. (dan staat ie denk ik op processen, anders daar op kklikken in die tabbladen) En dan staat er een lijst met dingen die allemaal bezig zijn. Dan zoek je die virusscanner en dan beëindig je het proces. Weet je zeker dat het geen virus is? Ander is je computer misschien dood als je hem start.

Welke virusscanner heb je en welk programma probeer je te downloaden?

Ik probeer Adobe Flash Player te downloaden en mijn virus scanner is Avast Antivirus.

up?