Computer pubert >:(

Ik weet niet hoe het kan,
Maar opeens doen mijn [1] toets & [<-] pijltjes toets het niet meer…
Af en toe als ik iets wil typen komt er dan zo’n hele rij 1’en tevoorschijn, alsof die toets vastzit. Toch doet ie het helemaal niet meer. Vandaag doet de 1 het gelukkig niet, maar heb ik problemen met de [<-] toets. Die gaat ook de hele tijd aan, dan typ ik mijn woorden dus achterstevoren in en mijn YouTube filmpjes spoelen de hele tijd terug. Zoo irritant. Het rare is dat als ik de toets indruk dat het dan even ophoud? Dus de computer herkent de toets op een of andere manier nog wel.

Herkent iemand dit?
X

Misschien is je toetsenbord kapot?

Dat had ik wel door. x’D
Maar ikbedoel, zou het virus zijn?

Als je toetsenbord kapot is hoeft het niet gelijk een virus te zijn, probeer eens een ander toetsenbord kijk of je het daar ook hebt.
Dat denk ik niet namelijk.

Dan zit er iets (plakkerigs) onder

Nee, het kan geen virus zijn. Niet bij zulke problemen.

Hahaha, die titel!

OT: geen idee.

Ik moest lachen door je titel. Maar ik heb geen idee wat het kan zijn.

Jaa ik zit nu op een USB toetsenbord.
Alsnog doet ie raar.
De ene dag is het Backspace,andere dag de 1.
De V en de B zijn helaas al overleden.

Hmm nee, dat lijkt me sterk.
Elke dag een van de 3 toetsen,
en soms ook niks.
Het is echt superhinderlijk en ik kan nergens duidelijke info vinden.

Bwahaha, dat ding is eigenlijk al aan zijn eind… xD

Als ik jou was zou ik het bij de helpmij-website vragen.

;O okee

Bweaah nee,dan moet ik me weer aanmelden. xp

ga langs iemand die er verstand van heeft? of bel even ofzo?

Dat lijkt me idd de beste oplossing,
maar ik dacht dat misschien iemand op het forum er verstand van had.

of misschien iets van vuil dat tussen de toetsen zit? ff je toetsenbord omkeren en erop kloppen? xD

Check eerst een op virussen, gooi je virusscan aan.
Virussen gevonden, gooi ze eraf.

Anders, maak je je toetsenbord schoon van binnen. Ja, dit kan. Maar dan moet je wel op een voorzichtige manier je toetsenbord openmaken. Zie Internet voor de verschillende manieren. Het kan ook zijn dat er iets onder je toetsen zit namelijk, of dat een deel is doorgebrand bij de V en de B, gezien die het niet meer doen.

Anders, is het tijd voor een nieuw toetsenbord.

Trouwens, werk niet met natte doeken als je je toetsenbord van binnen schoonmaakt. Gewoon met een droge doek, en eventueel met van die babydoekjes/vochtige doekjes. Let er wel op dat het geen doekjes zijn waarvan het vocht afdruipt!!

(Dit snap je misschien wel, maar er zijn daadwerkelijk van die stomme mensen die dat dan doen, en dan hun toetsenbord naar hun grootje hebben gemaakt)

Dat had ik ook!
Echt, en het verspreidde zich als een gek en toen deden al mijn knoppen het niet meer

en toen crashte mijn computer en wou hij niet meer opstarten.
Nu zit ik dus op de laptop van mijn moeder x]

Maar ik weet niet of het een virus was of niet, want ik had wel water op mijn toetsenbord geknoeit, maar wat heeft dat dan met de rest van mijn computer te maken :'3 ?