computer probleempje.

Ik weet dat dit forum hier niet echt voor is, maar er zitten hier genoeg meiden die er wel verstand van hebben!

Normaal als ik mijn kabeltje van mn telefoon of mijn bleutooth stick in het usb-poortje stak hoorde ik een klein geluidje en daarna kwam er rechts onderin een icoontje van de stick of het kabeltje.
Als ik nu een van beide dingen in het poortje steek, hoor ik alleen het geluidje nog … maar het icoontje komt niet meer!
Tussen mijn mappen staat ook geen verwisselbare schijf ofzo, dus iemand enig idee hoe ik nu wel in die map terecht kom?

bij -mijn computer- ?

daar staat het ook niet, daar hoort dus normaal ‘verwisselbare’ schijf of zoiets te staan.

staat het ding (je telefoon) wel aan? stomme vraag misschien, en heeft die telefoon het wel eens eerder gedaan?

Dat had ik ook vet vaak, ik probeerde het dan even later weer…
Heb je wel dat er op je mobiel komt te staan dat ie verbinding heeft met de pc?
Of misschien heb je je bleutooth aan ofzo ?

haha zou best een stunt zijn, mijn telefoon staat aan … en ja ik doe het al jaren zo!
nouja bedankt voor het meedenken!

ik probeer het nu al 3dagen, maar het lukt me nog steeds niet!
ja als ik dat ding in de computer steek komt er een computerschermpje op mijn telefoon te staan en mijn computer maakt een geluidje.
bleutooth heb ik nu uit gedaan.

Misschien heb je ingesteld geen hardware meer toe te laten, had ik gister ook, nu heeft me broer het weer anders ingesteld

ja zoiets zal het zijn! heb je enig idee waar je dat kan veranderen?