complicated!

Hallo meiden,

ik vind een jongen al heel lang leuk al bijna anderhalf jaar! hij zit bij mij op school en we appen en praten gewoon ook geven we elkaar een knuffel en hij is aardig fleurtirig… alleen ik durf geen stap te zetten! op schoolfeest dansen we samen en het is heel erg frustrerend om niet te weten of hij je leuk vind… mijn beste vriendin steunde me eerst heel erg en hielp me maar nu een ander meisje uit mijn klas ook verliefd op hem is zegt ze ja waarschijnlijk vind hij haar leuk enz. dat maakt mij heel verdrietig alleen heeft ze dat niet egt door en als ik er met haar over praat word ze boos vorig jaar heb ik het opgegeven maar dat wil ik nu egt niet doen! wie heeft er tips…??

groetjees MEE

Gewoon lekker met hem praten en vragen of hij iets samen met jou wilt gaan doen :slightly_smiling_face:!

Verliefd op hem zijn is niet genoeg, probeer hem verliefd te maken op jóu. Het is trouwens niet erg lady-like om zelf de eerste stap te zetten, jongens moeten moeite doen.

Pardon? We leven in de 21ste eeuw hoor

praat je ook soms met hem via facebook enzo? En ik zou er gewoon voor gaan en het hem vragen! :wink:

bedankt voor de tips guys!

Betekent dat dat een meisje maar achter een jongen aan moet gaan hollen?

Dat zeg ik niet, maar een eerste stap nemen is helemaal niet raar meer hoor in deze tijd

Vraag hem een keertje mee uit! Dan heb je zijn onverdeelde aandacht en dan kun je hem laten zien hoe leuk je bent! Ik ben het er ook helemaal mee eens dat je best zelf de eerste stap kunt zetten hoor, dat vinden jongens alleen maar stoer (: Succes!

En wat betreft je beste vriendin, het is niet zo heel aardig wat ze zegt, weet ze dat zeker of probeert ze jou gewoon onzeker te maken? Ik zou nog eens met haar proberen te praten en te vragen waarom ze je niet meer steunt, maar als ze dan weer boos wordt is dit misschien wel niet je ‘beste vriendin’ en zou ik lekker (tijdelijk) met andere meiden omgaan!

Gewoon doorpraten en kijken hoe hij op jou reageert, vraag ook je vriendin om een mening want die ziet alles anders:)