Complicated

Dit weekend waren op een van de andere dag mijn vriend ( anderhalf jaar relatie) zijn gevoelens veranderd. Ik merkte toen mijn vriend binnen kwam dat hij afstandelijk deed en vroeg waarom. Hij kwam ermee dat hij de laatste tijd minder voor mij is gaan voelen. Het was even een klap, omdat ik dit niet had verwacht. Hij legde mij uit dat hij erg baalde en graag deze gevoelens weer terug wilde. Ik stelde om deze reden een time out in. Mijn vraag wat is jullie ervaring met een time-out en was dit een handige keus?

Verder wist hij het allemaal niet meer niet zijn gevoelens en wat hij wilde. Het lag niet aan de relatie volgens hem want die was eerst perfect, ligt niet aan mij en hij heeft ook geen dip. Met andere woorden hij weet het gewoon niet. Hij wil wel graag de time out proberen om zijn gevoelens uit te zoeken. Verder geef hij nog om mij als een soort van vriend en was hij zelf ook helemaal kapot over zijn eigen gevoelens.
Nu is mijn andere vraag hebben jullie ook wel eens gehad dat je vriend het even allemaal niet meer wist en ook niet waarom hij gevoelens meer had etc?

In ieder geval ik snap niks meer van hem, omdat aan de ene kant wil hij eraan werken en geeft hij nog om mij en aan de andere kant wil die geloof ik liever weer geen relatie…

Hmm ik vind time-outs zelf vaak niet goed gaan. Ik zie het altijd gebeuren dat 1 van de 2 dan iets met een ander doet en zegt ‘maar het was een time-out’…

Dat hoop ik indd niet. Als dat gebeurd dan is wel echt over. ik geef hem de time out om na te denken.

Zoals colameisje zegt gebeuren dan vaak wel dingen die het later na de time-out moeilijk maken. Mijn advies is als je toch door wilt gaan met de time-out dat je wel bepaalde grenzen ofzo stelt. Dus afspreken dat totdat hij uitgevogeld heeft wat zijn gevoelens zijn jullie beiden niks met anderen doen enz.

Dit inderdaad. Anders wordt het na de time-out heel lastig om je relatie weer op te pakken. Dat is als een soort van vreemdgaan terwijl de een op vakantie is ofzo.

Bij de meiden die ik ken, die een time-out hadden, is de relatie uiteindelijk stukgelopen. Dus ik heb er geen goede ervaringen mee als ik om me heen kijk.

Mijn vriend en ik hebben hetzelfde gehad. Hij vond mij minder leuk. We hebben toen juist overdreven veel leuke dingen gedaan: uiteten geweest, naar de dierentuin, winkelen in Amsterdam en daardoor is het helemaal goedgekomen. Denk dat we vast zaten in een soort routine. Dus met veel leuke dingen doen, heb ik wel goede ervaringen. Misschien is dat een idee? :slightly_smiling_face:

Ik ben het helemaal eens met jou reactie.
Toen mijn vriend dit meldde, zijn we ook leuke dingen gaan doen, en uit eindelijk is ook alles helemaal goed gekomen.

Ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie advies! Op dit moment wil hij z’n gevoel uitzoeken mede, omdat het niet aan mij of aan de relatie ligt. Hij zelf denkt dat het komt doordat hij het druk heeft. Ik moet helaas wachten al wil ik graag leuke dingen met hem gaan doen. Sowieso als hij over 2 weken nog steeds het niet weet stel ik het veel leuke dingen doen plan voor!

( Voor hem is het vooral uitzoeken of hij mij mist ofso … jongens zo ingewikkeld xd)

Hier ben ik het mee eens :slightly_smiling_face: Ik zou die 2 weken nog afwachten en het daarna aan hem voorstellen.

idd liefst stel ik gelijk aan hem voor, maar ja whaha xD. het is beetje rare situatie als niet aan de relatie of aan jouw lig maar alleen aan het feit dat hij het denkt te druk te hebben… xd Hij stond half te huilen dus ik begrijp hem op dit moment niet helemaal…

Ik had ook een time-out met mijn ex, en tsja, nu is t dus m’n ex…

Als je je vriend echt vertrouwd kun je na goed praten wel een time-out nemen, stel dat je vriend ineens verliefd wordt op een ander?

Als hij zegt dat hij je ook als een vriend ziet en een time-out vraagt ziet het er niet heel goed uit moet ik zeggen…
Sterkte meis!

Mijn vriend vertrouw ik wel, want hij komt ze wat nooit de deur uit Xd, maar het is meer of het goede actie is om dit zo te verbeteren. Verder was het nu even dat die gevoelens heeft voor mij als een vriend maar 2 weken geleden niet, allemaal te snel… daarom de time out die ik met mijn domme hoofd heb voorgesteld xd. Zelf wilde hij eerst er alleen achter zien te komen door relatie te houden en te kijken of de gevoelens terug zouden komen.

Bedankt! Het gaat al een stuk beter met mij! Het is even niet anders, hij zit meer in de knoop met zichzelf en daar moet hij toch echt zelf uit zien te komen.

Inderdaad maar eventjes afwachten allemaal. Hoop dat jullie eruit komen en sterkte ermee!