Dit weekend waren op een van de andere dag mijn vriend ( anderhalf jaar relatie) zijn gevoelens veranderd. Ik merkte toen mijn vriend binnen kwam dat hij afstandelijk deed en vroeg waarom. Hij kwam ermee dat hij de laatste tijd minder voor mij is gaan voelen. Het was even een klap, omdat ik dit niet had verwacht. Hij legde mij uit dat hij erg baalde en graag deze gevoelens weer terug wilde. Ik stelde om deze reden een time out in. Mijn vraag wat is jullie ervaring met een time-out en was dit een handige keus?
Verder wist hij het allemaal niet meer niet zijn gevoelens en wat hij wilde. Het lag niet aan de relatie volgens hem want die was eerst perfect, ligt niet aan mij en hij heeft ook geen dip. Met andere woorden hij weet het gewoon niet. Hij wil wel graag de time out proberen om zijn gevoelens uit te zoeken. Verder geef hij nog om mij als een soort van vriend en was hij zelf ook helemaal kapot over zijn eigen gevoelens.
Nu is mijn andere vraag hebben jullie ook wel eens gehad dat je vriend het even allemaal niet meer wist en ook niet waarom hij gevoelens meer had etc?
In ieder geval ik snap niks meer van hem, omdat aan de ene kant wil hij eraan werken en geeft hij nog om mij en aan de andere kant wil die geloof ik liever weer geen relatie…