compimentjes

Ik krijg nooit complimentjes. Of misschien wel eens, maar dat zijn er dan zo weinig dat ik die alweer vergessen ben.

ja

en dan vooral over mijn haar (k heb stijl haar) en alle meisjes van me klas willen dat ook terwijl ik hun krullen mooier vind ;p

mr laast zij de kapper ook dat k mooi haar had

x

ik krijg ook best vaak complimentjes :'3.

xoxo(ll’).

Ik krijg op zich best wel vaak complimentjes (A)
Ik weet alleen niet hoe ik er mee om moet gaan … =x
Tsjaa, dan word ik zegmaar helemaal verlegen enz…

Ja best vaak.
Vaak ‘leuk shirtje!’ ofzo… Dat vind ik niet zo moeilijk om mee om te gaan, meestal gewoon ‘dankjewel!’ ofzo.
Maar als het gaat over iets wat ik heb gedaan, bijv. iets liefs voor m’n vriend ofzo dan word ik veeeel sneller verlegen en weet ik ook echt niet meer wat ik moet zeggen en word ik rood ook enzo haha [a].

Meestal over mn kleren, van me vriendinnen.
Mijn vriendje geeftt me over alles complimentjes xD

Niet erg vaak, ik ga vooral om met sarcastische mensen die precies het tegenovergestelde zeggen van wat ze bedoelen, maar als het om seks gaat word ik er altijd wel ineens bij betrokken x] Als ik slecht in mn vel zit en dat laat merken zijn ze wel lief en krijg ik wel vaker complimentjes :slightly_smiling_face:
Ik heb ook nooit zo’n behoefte aan complimentjes eigenlijk, ik geloof ze vaak toch niet.

als je iets nieuws aanhebt en je vriendinnen zien het en ze zeggen dat het mooi is, dan kan je echt aan hun gezicht zien of ze het menen of niet :cold_sweat:

ja opzich soms wel, ook van vreemde maar als iemand een compliment maakt dan voel ik me zo verplicht om dan te zeggen ‘ja jou schoenen zijn ook gaaf’(bijv.) maar dat komt dan ook weer zo nep over.
en ook wel van vriendinnen, ja je weet snel genoeg of het gemeend is of niet, of dat ze 't sarcastisch bedoelen ‘goh wat heb jij toch een leuke broek aan, staat gaaf’ maar stiekem bedoelen ze 'damn wat heb jij een lelijke broek, ‘t staat je voor geen meter’
heb liever dat mensen eerlijk zijn dan dat ze gelogen complimenten maken.

Oke dat ga ik je eens vertellen:

• Auto’s met mannen/jongens toeteren vaak, dat beschouw ik als compliment
  • altijd als ik wat nieuws heb, is er wel iemand die zegt: oh leuk!
  • een kapster met zelf keimooi haar zei laatst dat ze jaloers was op mijn lange haar!
  • altijd als mijn haar weer bijgeverfd is, vinden een paar mensen het weer leuk
  • Van famillie krijg ik ook altijd wel lieve dingen te horen < 3

“Wat zie je er leuk uit!” Hoor ik best vaak… En ik hoor ook regelmatig dat ik mooi haar heb of leuke kleding. Met cijfers enzo nooit :’]

Nou dat vind ik van niet hooor,
waar in limburg woon je dan :stuck_out_tongue:

Ik zelf geef heel veel complimentjes, vind ik gewoon leuk.
Ik zeg echt vaak per dag ‘jij ziet er leuk uit!’ maar dan meen ik het wel heurr.

Ik zelf krijg ze soms wel is ja, over dat ik grappig ben ofzo of als ik iets aan heb.

ik geef zelf ook best vaak complimentjes, mar ook alleen als ik het meen ^^
nou mijn kapster zegt wel elke keer dat ze mijn haar zo geweldig vindt (omdat het zo dik en veel is)dat is op zicht wel leuk maar da’s dus altijd hetzelfde compliment van dezelfde persoon XD

up

Nooit of bijna nooit.

Ö das jammer want je verdient ze wel vind ik (heb op’t forum een paar foto’s gezien van je met een make up wedstrijd en ook een paar met hele leuke kleding aan!)

Haha, geloof er niks van!

ik krijg wel vaak complimentjes
maar de laatste tijd krijg ik totaal geen complimentjes meer van m’n (beste?) vriendinnen, maar dat komt misschien doordat die ineens heeeel raar doen.

ik krijg ze vaak voor m’n haar of m’n kleren (: