compimentjes

heey meiden!
ik vroeg me af of jullie vaak complimentjes krijgen
bvb over je haar, kleding, uiterlijk, je karakter,…
ik totaal niet eigenlijk, vandaar de vraag :slightly_smiling_face:
xx

Je bent de l vergeten in je topic titel

ja regelmatig

ik kan er alleen niet goed mee omgaan, word dan verlegen enzo

hè shit ^^
nouja ik kan’t zelf niet meer aanpassen XD

ik krijg eigelijk alleen complimentjes van mijn vriendinnen, maar dat doen ze volgens mij ook alleen om aardig te zijn.

Ik ben niet zo knap…

jaa inderdaad !
doe ik b.v. een goede opslag met volleybal zegt ze zo van ja goed gedaan hoor. of dan maak je een punt en allemaal complimentjes.
dan denk ik zo van en welke kant meot ik nu op kijken enzo ;p

Meestal als ik iets niets hebt, valt het mijn vriendinnen wel op. En vragen ze is het nieuw? Dan zeg ik ja, en zeggen ze dat het leuk is. Maarja, ze kunnen moeilijk zeggen dat het lelijk is. Maar voor de rest zeggen ze als ik naar de kapper ben geweest ofzo. Dat ik leuk mijn haar heb.

dat doen ze niet zomaar.
weet je wat goed is voor je zelfvertrouwen?
elke ochtend in de spiegel kijken en zeggen dat je supersexy bent :stuck_out_tongue:
uiteindelijk ben je daar helemaal van overtuigd en dan straal je supersexy-heid af XD

OT: ja, ik krijg best vaak complimentjes.

moet je een moderator vragen :stuck_out_tongue:
maar zoveel boeit het niet hoor :pensive:

Jup, bij mij ook

Als ik een compliment krijg. Dan is het 8 van de 10 keer over m’n schoenen.

heb jij heel veel of heel leuke schoenen dan? ^^

Ik krijg genoeg complimentjes van jongens en van meisjes, oke dit klinkt heel arrogant ;$

Als ik iets nieuws heb meestal wel, maar volgens mij is dat idd gewoon om aardig te doen :stuck_out_tongue:

ik krijg redelijk vaak complimentjes
maarja ik geef mensen ook snel een complimentje

maar volgens mij ligt het er ook aan waar je woont, want ik woonde eerst in noord holland en nu in limburg. en in noord holland kreeg ik veel eerder een complimentje. in limburg zeiken & roddelen ze meer.

Ja ik vind ze allemaal heel leuk anders zou ik ze niet kopen :stuck_out_tongue: Maar of ik er veel heb. Mwah kunnen er altijd meer bij. Ik heb zelfs een keer gehad dat ik met een meisje op school aan het praten was en dat ze zei dat ze zo vrolijk werd van mijn schoenen. Dat vond ik wel lief terwijl ik echt hele simpele schoenen heb :stuck_out_tongue:

zelfde ( over mijn haar vind het zelf vet ugly maar joa)

Ja best wel vaak, maar ik geef andere ook vaak complimentjes…

Ja best wel regelmatig hoor.

ja best wel vaak, maar ik kan er niet tegen xD