compact powder

heyy ik heb van mezelf best een normale huid, geen puistjes ofzo.
Maar als ik compact powder erover doe krijg ik allemaal puistjes enzo, en ik wil het wel graag gebruiken iemand tips ?
xx

Ik zou het dan juist niet doen als ik jou was! (:

Ik deed het zelf altijd op voor school en had net hetzelfde last als jou dat ik er puistjes van kreeg. Echt raad heb ik niet ,want heb nog steeds hetzelfde probleem. Ik ga dit topic toch maar even volgen ,denk ik :wink:

niet gebruiken? dat kun je zelf ook wel bedenken, lijkt me :wink:

als je een normale huid hebt zonder puistjes waarom zou je het dan gebruiken

Misschien wil ze de kleur gewoon egaal maken x)
Ik zou het ook niet doen, maarja.

Als je een mooie huid hebt zonder puistjes gebruik dan geen poeder!
Als je je huidskleur niet egaal vindt kan je eventueel op een paar plekjes camouflage of foundation gebruiken als je daar geen puistjes van krijgt.

minerale compactpoeder? Ik kan me voorstellen dat je wel poeder wilt gebruiken voor glans tegen te gaan.

ja voor de glans tegen te gaan…

Ik krijg zelf ook pukkels van poeder terwijl ik ze met alleen foundation niet heb. Dan glim ik liever aan het einde van de dag :’) Misschien kun je een minder vette foundation gebruiken? Daar bestaat ook veel verschil in. En anders blotting paper (of hoe het ook heet) en erna bijwerken?

misschien dit poeder;

http://i41.tinypic.com/35iyhc5.png

@xlifelovehope dankje! eens proberen :wink:

Anders kan je ook blotting paper gebruiken

een minerale poeder?:face_with_raised_eyebrow:?

Blotting papiertjes. Ik heb die van essence, ze zijn nietduur en makkelijk mee te nemen. De papiertjes wrijf je over je gezicht en je ziet dat er dan het vet op achterblijft. Ook zie ik de glans van mijn gezicht weg gaan.