Compact powder/poeder foundation?

Ik heb laatst foundation gekocht en dacht dus later dat ik ook maar eens een compact powder moest gaan halen. Nu heb ik een poeder foundation, omdat ik dacht dat dat hetzelfde was. Maar nu begin ik te twijfelen. Is dat wel hetzelfde? En als je een compact powder koopt, heeft die ook verschillende kleuren of zijn ze allemaal 1 kleur?? Misschien beetje domme vraag, maar ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Volgens mij is een poeder foundation niet hetzelfde als een compact powder: compact powder is er in poeder vorm en een poeder foundation kan ook in een doosje zitten dus geperst. Nja als ik het fout heb, mutte jullie het maar zeggen. Gebruik zowieso niet zo vaak poeder/ foundation enzo :slightly_smiling_face:

Is volgensmij wel hetzelfde hoor.

Ik wil het eigenlijk wel zeker weten… Geen beauty expert hier in de buurt?

een foundation dekt beter dan een compact-powder :ok_woman:
maar idd… foundation heb je als losse poeder, als compact (dus in zo’n doosje geperst) en vloeibaar.
en dat compact heeft eigenlyk meer te maken met de grootte van dat doosje… dus makkelijk mee te nemen
okee uiteindelyk allemaal heel vaag… maar t is miss wat duidelijker?

Volgens mij is het niet hetzelfde, aangezien de poeder foundation ook voor de oneffenheden wegwerken is enzo.
Compact powder is voor na de foundation :wink:
En compact powder heb je wel in verschillende kleuren, maar je hebt ze ook in transparant.