Communiefoto's

Binnenkort mag ik dus de foto’s van mijn broers’ plechtige communie maken, omdat ik een nieuwe spiegelreflexcamera heb gekocht. Ik kan er nog niet goed mee werken, dus heeft iemand van jullie tips?
(waar ik op moet letten en zo qua instellingen, maar misschien ook qua houding of do’s en don’ts?)
Ohja: ik bedoel de foto’s die op het kaartje komen te staan, niet de foto’s op het feest zelf.

Alvast bedankt! xx

wat voor camera heb je?Ik heb zelf ook net een nieuwe gekocht en heb van tevoren veel informatie over verschillende modellen opgezocht.
Miss. kan ik je helpen ^^

xD

eerst goed oefenen!
maak voor dat het feest begint veel foto’s van alles en nog wat, zo ben je goed voorbereid over hoe je met je camera kan werken.
experimenteer zou ik zeggen.

ja, in ieder geval heel veel foto’s maken (elke dag!) zodat je goed voorbereid bent. en natuurlijk goed de handleiding lezen, opletten op je batterij (misschien een extra batterij erbij kopen… heb ik ook. voor het geval je 'm vergeten bent op te laden :grin:) en gewoon van alles uitproberen! houd je nog leuke foto’s aan over ook =P!

Bedankt :slightly_smiling_face:

Hebben jullie nog tips qua houdingen enzo? Of wat mooi uitkomt voor op de kaartjes? xx

Hou het heel natuurlijk.
Laat hem bijvoorbeeld ergens staan en m niet in de camera kijken zegmaar.
Laat hem gewoon hele natuurlijke houdingen aannemen, dat lijkt mij het mooist!
Niet van die standaard comunnie foto’s als je me snapt :’)