Hi,
Ik ben vorig jaar afgestudeerd voor de opleiding Grafisch Vormgeven aan het Grafisch Lyceum Rotterdam (GLR). Deze school is echt geweldig, heb een supertijd gehad en de opleiding voldeed echt aan alles wat ik leuk vind. Als het kon zou ik er nog een keer heen gaan!
Na deze opleiding heb ik er voor gekozen om door te studeren: HBO opleiding Media & Entertainmentmanagement aan Hogeschool InHolland, vestiging Rotterdam. Ik heb deze opleiding sinds september gevolgd maar het is me onwijs tegengevallen. Alleen maar theorie, en het ieniemienie beetje praktijk dat er is, spreekt me totaal niet aan. Ook de sfeer op deze school ontbrak, ik vond het er niet gezellig en het was ook heel moeilijk om mezelf te dwingen nog te gaan. Ik heb dan ook besloten om hiermee te stoppen.
Nu ben ik hard opzoek naar een opleiding die wèl bij me past. Ik zoek nu iets waar ik een stuk creatiever bezig kan zijn, vergelijkbaar met de opleiding van het GLR. De kunstacademie is niks voor mij, want daar is het te zweverig. Mijn oog is dus op deze opleiding gevallen: Communication & Multimediadesign (CMD). Doet iemand van jullie deze opleiding? En op welke hogeschool? Ik zat zelf te denken aan Hogeschool Utrecht. Ben al naar 2 opendagen geweest en de sfeer bevalt me (geloof ik) wel.
Zijn er mensen die me info kunnen geven over deze opleiding, en over Hogeschool Utrecht? Of misschien weten jullie een andere opleiding die misschien bij me past? Ik wil gewoon echt niet nog een keer een verkeerde keuze maken