Communicatiewetenschappen UVA

Er is hier vast wel iemand die dit studeert :slightly_smiling_face:
Ik ben dit jaar begonnen met een studie die totaal niet bevalt, en ik denk erover om te switchen naar CW aan de UVA. Nu staat de brochure natuurlijk vol met informatie, maar ik krijg hier toch nooit echt een goed beeld bij, die fout heb ik bij mijn huidige studie ook gemaakt. Dusss zou iemand die deze studie doet, specifiek aan de UVA, mij hier wat meer over kunnen vertellen? Ik zou graag een beter beeld willen krijgen bij de vakken die je krijgt, de focus en sfeer van de opleiding, etc. Je zou me hier enorm bij helpen want ik ben inmiddels ten einde raad wat betreft studiekeuzes!

Ik studeer niet aan de UVA maar als ik jou was zou ik sowieso regelen dat je een meeloopdag kan bijwonen.
Of iemand contracteren dat je een los college kan volgen :wink:

http://www.uva.nl/onderwijs/bachelor/open-dagen/uva-proefstuderen/uva-proefstuderen.html

Ja dat ga ik sowieso wel doen, maar ik wil toch graag zoveel mogelijk ervaringen horen. Helemaal niemand die dit studeert? :frowning_face:

Ja inderdaad een meeloopdag, denk dat dat nuttiger is, of vraag op de UVA aan studenten. Want via internet kun je zoiets toch niet helemaal overbrengen denk ik, plus dat iedereen een andere mening heeft.

Ik studeer wel aan de UvA maar geen communicatiewetenschappen.
Ik zou als ik jou was een keer afspreken voor een meeloopdag.
en anders kun je ook zelf gewoon een keer een college bij gaan wonen.
Niet de meest relaxde manier maar je kunt via rooster.uva.nl het rooster vinden en college bijwonen en dan gewoon mensen vragen stellen over die studie.