Communicatiewetenschap

Hoi!
Ik wil volgend jaar waarschijnlijk communicatiewetenschap studeren. Ik twijfel alleen nog tussen de Radboud Universiteit in Nijmegen en de Universiteit van Amsterdam.
Studeert iemand van jullie dit daar, dan zou ik graag wat info willen! :slightly_smiling_face:
Liefs

oh dit is ook handig voor mij, wil dat miss ook studeren, maar dan denk ik eerder in Groningen!

upje voor jou!

uppp

Ga ik in Utrecht studeren! :slightly_smiling_face:

In Utrecht heb je toch alleen Communicatie- en informatiewetenschappen?

Klopt, maar lijkt er sterk op.
Bovendien heeft dat ook een grote nadruk op de film/media kant, dus dan heb je zowel de taal kant als de media kant, en dat trok me extra aan.

Maarja, als je alleen Communicatiewetenschappen wil doen dan kun je niet naar Utrecht inderdaad. :wink:

zou je misschien willen vertellen wat je zoal doet dan, op taal en media gebied? ik wil namelijk misschien CIW in Groningen studeren, maar ben bang dat het té theoretisch is, en dat ik dan beter HBO kan gaan doen!

Ik studeer Communicatiewetenschap aan de Universiteit Twente en ik ben erg enthousiast. :slightly_smiling_face: Als je iets wil weten: note maar.
Over Nijmegen en A’dam kan ik je helaas weinig info geven. Maar Enschede is leuk!