Communicatie&multimedia design

-

hier ben ik wel benieuwd naar want een vriend van mij wil dit ook gaan doen!

Volgens mij doet Alerion deze opleiding… Weet het niet zeker!

Ik doe gewoon communicatie, telt dat ook?

up!

gewoon communicatie is heel anders, dat wil ik volgend jaar gaan studeren. mijn vriend gaat communication&mutimedia design doen.
welke school wil je heen? de opleiding verschilt per school namelijk.

oh oke. ik weet alleen wat van die van leeuwarden en groningen, dus dan heb je er niet zoveel aan.

Zoekfunctie, hier zijn al topics over.

Ben toch wel heel erg geïnteresseerd.
Een vriendin van mij gaat dit doen en ik wil ook wel eens weten wat het precies inhoudt. (mening van leerlingen is altijd beter dan internet sites, die geven je meestal niet de juiste indruk)

Ik heb gisteren een sneakpreview CMD gehad en ik ben helemaal overtuigd :grinning:

JA DIE WIL IK OOK DOEN~!

^ bedoel je cmd op de hu?

JA. ik heb me al ingeschreven voor de loting

Ik ook, welk niveau heb jij? Ik wil het zo graag, maar ben MBO :stuck_out_tongue:

ik zit nu in mn laatste jaar MBO -niveau 4
heb mbo sprint gedaan! het lijkt me zo’n leuke opleiding,
ben je bij de opendag geweest? (:

Ja, open dag was echt heel leuk. En dan eergisteren de sneakpreview, heb je die gedaan? Vriendin van mij zit er al 2 jaar en neemt vandaag dingen mee die ze gemaakt heeft :grinning:
Heb je MBO print gedaan of sprint? en wat houdt dat in dan?

sprint - dat je in 2 jaar de opleiding doen i.p.v. 3/4 jaar
neee ik had me er wel voor opgegeven maar niks gehoord.
hoe was dat?

Oh haha, ik dacht de opleiding print en dan een s er voor :stuck_out_tongue: wat voor MBO opleiding? Was super leuk, ik kan je de e-mail geven van het meisje die dat allemaal regelt? Er komt er vast nog wel èèn.

http://forum.girlscene.nl…sign/list_messages/159647

Misschien heb je hier nog wat aan.

Hey, ik doe het niet zelf maar ben een paar weken geleden naar een opendag geweest in utrecht (HU). En daar zeiden ze dat het wel verschilt per school. Maar het basis idee is creatieve dingen maken zoals posters, video clips, websites etc etc :slightly_smiling_face:. Maar bijv scriptschrijven valt er ook onder. In Utrecht word vooral het creatieve gedeelte heel veel gestudeerd, en arnhem meer de technische kant en meer theorie enzo. De rest van de scholen geen idee.

Ze hadden bijv een opdracht waarbij je een tekening moest maken die jou uitbeeld, en je mocht dan zelf kiezen hoe dus bijv een poppetje maar konden ook dingen van je hobby’s zijn etc :slightly_smiling_face:

Ik ga de opleiding volgendjaar doen in utrecht :3 hoop dat je hier wat aan hebt ^^