communicatie HVA laptop 2013-2014

Ik ga dus communicatie studeren in Amsterdam. En ben nu dus aan het kijken voor een nieuwe laptop, heb nu een oude macbook white , maar wil dus graag weer gewoon een macbook. Toen ik op de site ging kijken naar de laptop eisen stond daar dat een macbook werd afgeraden , omdat ze op de HVA met windows werken. Alleen zag ik op de school zelf allemaal studenten met een macbook , een beetje tegenstrijdig. Wat doen jullie / raden jullie aan?

Ik zag inderdaad ook heel mensen met een Macbook (niet bij communicatie maar wel gewoon hva) maar ik zou gewoon weer voor een Macbook gaan. Ik zelf vind het ook handiger met projecten etc. omdat het toch meer daarvoor gemaakt is. Volgens mij maakt het niet heel veel uit als je gewoon met windows kan werken. Ik kan ook gewoon met beide werken. Maar ik snap het wel, als je niet makkelijk met computers werkt kan het verwarrend zijn.

Zet gewoon Windows op je MacBook naast OSX, wat is het probleem…?

Lijkt mij ook geen probleem. En anders kan je er inderdaad ook Windows op draaien als het echt moet, maar daar word ik zelf nooit zo vrolijk van :stuck_out_tongue:

Hmm , windows draaien op mac is inderdaad wel een optie. Vind het sowieso raar dat ze met windows werken , want in de media wereld word gewoon bijna altijd met apple gewerkt. Maarja , Dankjulliewel! Ik ga denk ik gewoon voor een nieuwe macboook :upside_down_face: