Uh ik vind niet dat je al je vrienden moet informeren over jou geaardheid. Ik zeg toch ook niet hoi ik ben hetero? Toen een van mijn beste vriendinnen vertelde dat ze lesbisch was zei ik letterlijk alleen oh oke… Ze was echt van huh vind je dat niet erg, of raar? Ze was helemaal in shock omdat ik zo koeltjes reageerde.
Zei nee want je bent altijd al zo geweest en dat veranderd niks en ook niet in onze vriendschap.
Als je een keer een relatie krijg met een vrouw is toch niet erg? Als die vrienden het erg zouden vinden of denken wtf heeft ze ons niet gewaarschuwd dan moet je er niet eens bevriend mee zijn. Je oude vrienden zou je het eventueel kunnen zeggen, of misschien pas vertellen als je daadwerkelijk met een meid ‘bezig’ bent. Maar zo denk ik er over.
Als ik lesbisch zou zijn of biseksueel zou ik het niet echt vertellen, gewoon omdat je zo bent. Misschien aan mijn moeder dat ik het vertel van oh ja ben eigenlijk lesbisch, maar ja, aan mijn vrienden zou ik het niet echt vertellen denk, bedoel ze komen er wel achter als je een relatie krijgt met een meid.