comedonenlepeltje

Hee,
ik zat gister met een comedonenlepeltje mijn meeëters te verwijderen, en gisteravond waren er ook heel veel meeëters weggegaan.
Maar nu (de volgende morgen) zitten er op de plek waar ze zijn weggehaald allemaal rode vlekken.
Weten jullie misschien wat het is en hoe het weggaat?
alvast bedankt :blush:
xjee (ll)

wauw ik moet heel eerlijk zeggen dat ik nog nooit van een comedonenlepeltje heb gehoord… moet gelijk aan scrabble denken (A)

up

dat komt omdat je daar hebt zitten pulken met dat lepeltje :þ dat trekt vanzelf weer weg, doe er eventueel wat crème op.

xD Ik ook niet hoooor =)

je huid raakt dan geirriteerd, als je er wat camouflage opbreng dan zie je het niet meer en dan is het de volgende morgen weer weg.
Voor de mensen die niet weten wat het is.
Het is een hol lepeltje met een gat er in. Als je dan je meeeter op de plaats van het gat breng en met het lepeltje op de huid duwt gaat de viezigheid die in de meeeter zit er uit en is de volgende dag je meeeter weg.!

TiP: gebruik groene concealer!

dat is sowieso gewoon een kutlepeltje! een vriendinnetje van mij had dat, maar bij haar hielp het niet, je moet je huid echt goed warm gestoomd hebben, zodat je porieen open zijn, anders verneuk je je huid;)

Zoals AnneEvelien zegt: stomen werkt beter.
Ik heb zo’n ding ook, en stoom eerst, en dan dat lepeltje pas.
En dan natuurlijk een goede reiniger en creme.