Comeback Complex (help?)

Voor de zomervakantie in april was er een jongen achtergekomen dat ik hem leuk vond (ik dacht tenminste dat ie mij ook leuk vond want hij zat die voorgaande halfjaar mij altijd te stalken terwijl ik hem niet kende), we waren uitgegaan, hddn het superleuk gehad en ik kreeg mijn eerste kus.

MAAR na die date leek hij me te ontlopen, na een 3e belletje naar hem vroeg ik hem of hij nog wel verder met me wilt en hij zei dat hij me echt beter wou leren kennen… Sindsdien heeft hij me nooit meer gebeld. Dit was allemaal tijdens stageperiode, toen die periode voobij was ztn we nog voor een paar dagen nog verplicht op school.

Hij staarde me echt aan, keek heel veel naar me maar ik negeren natuurlijk. Daarna was het zomervakantie en was school weer aangebroken tot nu.

En weer hetzelfde liedje. Hij weet duidelijk dat ik hem negeer, maar het is echt alweer een halfjaar geleden bijna maar hij kijkt me toch zo erg aan. Soms maak ik per ongeluk oogcontact met hem omdat ik gwn echt voel dat iemand me aankijkt.

Vindt hij me nou leuk? Ik snap hem echt niet.

.

Is hij heel erg verlegen? Misschien is hij wel erg geschrokken van iets? Of durf hij gewoon niet? Ik zou eens goed met hem praten want hierdoor voel je je ook niet beter. Plus het feit dat je nu enorme onzekerheden heb. Ik zou op school eens naar hem toelopen, of we gaan binnenkort samen wat leuks doen of het hoeft niet meer van mij. Het is wel direct maar misschien snapt hij het dan wel dat jij hier geen zin in hebt!

als hij je non stop aan zit te staren, en hij heeft gezegt dat hij je beter wilt leren kennen, denk ik toch wel dat hij je leuk vind. misschien durft hij niet zo goed en is hij onzeker, misschien kun je hem nog is bellen of op msn en dan gewoon met hem er over hebben hoe het nu zit, en als hij je zo graag beter wilt leren kennen waarom hij niks meer van zich laat horen. of misschien kun je gewoon weer beginnen met contact te maken en gewoon een keer een praatje maken?
verder weet ik het ook niet, hopelijk heb je er iets aan haha

Hey thanks voor jullie adviezen maar geloof me hij is echt niet verlegen! Maar ik negeer hem juist ook omdat hij me juist heeft laten zitten tis echt niet omdat hij niet durft ofzo! Ik ben echt boos op hem, nou ja ben er allang weer overheen maar omdat ie er nu weer is en zo de hele tijd staart doet me gwn echt weer trgdenken aan die tijden en het maakt me gwn weer razend.

En ik wil definitef niet aan hem duidelijk maken dat ik een wanhopig meid ben ofzo. Maar ja ik zie wel of er morgen iets op school gaat gebeuren. ( en het liefst wil ik hem aanspreken wnr we alleen zijn maar dat gebeurd helaas niet)