Combi's blauw t shirt jurkje

Hey,

Ik heb laatst een tshirtjurkje gekocht en nou zul je wel denken, makkelijk te combineren, maar ik kan dus alleen simpele combi’s bedenken, met een cardigan ofzo. Maar ik wil er ook eens een keer ‘speciaal’ uitzien en dat lukt me zelden :expressionless: Dus aan jullie de vraag: weten jullie leuke combi’s zodat ik een leuke outfit met dit jurkje kan maken?

Foto:

http://i53.tinypic.com/262qqzo.jpg

Let maar niet op de enorme rommel op mijn bed en op de rare lichtblauwe gloed rechts.
edit: ik lijk wel zwanger :stuck_out_tongue:

uppie :stuck_out_tongue:

upp♥

Hmm heb je niet een mooie zwarte blazer? Dat zou er wel mooi bij staan namelijk :ok_woman: Ik heb een zwarte blazer en draag hem serieus o-ver-al bij haha :stuck_out_tongue:

Ja, ik heb een zwarte blazer, maar die is heel erg vormloos en voor “nette gelegenheden”. Ik heb nog wel een soort zwart vestje gevonden, maar ik weet niet of ik dat nou mooi vind. Foto:

http://i56.tinypic.com/ng4yv9.jpg

Je kunt het opleuken met bijzondere accesoires. Een panty aantrekken die net iets anders is. Of een leuke strik of riem om je middel doen.

Verder heb ik niet zoveel ideeën helaas…

Hm ok, dan zorg ik dat ik dit ga kopen:

• zwarte blazer
  • leuke panty’s (ik heb nu alleen maar gewone inderdaad :stuck_out_tongue: )

Als iemand nog iets weet, feel free to comment :slightly_smiling_face:

Ik denk als je er nu een paar leuke sieraden bij draagt dat het er heel leuk uitziet. :slightly_smiling_face:

ik zou geen zwart doen, dat maakt t wat dof en winters.
ik zou er een witte blazer op doen, wat ik super mooi vind staan bij dat soort blauw en een riempje, want onder valt hij een beetje ´flubberig´. met een riempje kun je hem namelijk een beetje oppoffen :slightly_smiling_face:
mooie slippers of een hak en je bent klaar

Ooh je kunt ook een leuke sjaal doen in de winter. Of een zomers sjaaltje. Maar dat ligt er een beetje aan wat je stijl is.

Een mooie lange ketting & nog wat armbanden of een horloge zou ook leuk staan! En met dit weer leuke sandaaltjes/slippertjes eronder!

• sieraden

Het punt is denk ik dat ik ‘te weinig’ spullen heb. Ik heb heel veel tshirt, vesten en hemdjes, maar weinig sieraden of speciale dingen waar je iets mee op kunt leuk :frowning_face: Ik ga binnekort wel naar de action om wat goedkope sieraden te kopen.
Maar bedankt voor de reacties, ik ga kijken wat ik er mee kan :slightly_smiling_face:

Pff ik geef het op. Ik denk dat ik outfits met dit jurkje dan maar simpel moet houden.

Nou, ik heb alleen dit nog kunnen bedenken, leuk?

http://i54.tinypic.com/2d8hvd0.jpg

misschien met een zwart leren jasje en een leuke ketting? dan is het al wat minder chique dan met een blazer :wink: succes!

Hey! tips:

• Een losvallend shirt(print) met een dun riempje eroverheen
  • een leren jasje en een leuke sjaal erbij. combineer met stoere boots of juist met pumps
  • een lang wollen vest eroverheen (voor de koude dagen) eventueel met riem in taille
  • sowieso een lange ketting om je nek als je geen sjaal om doet.
  • enz enz

Met misschien een drukke panty, die kun je de laatste tijd overal wel kopen, zo’n kanten panty bijvoorbeeld :grinning:
Of gewoon een leuke printsjaaltje/ketting.

Ik zou een drukke panty met veel kleurtjes (waaronder het blauw uit je jurkje) doen, met zo’n lange ketting met een klokje/uil/whatever aan.

Dankje allemaal :slightly_smiling_face: Ik ga eens kijken naar zo’n panty + ketting :ok_woman:

Een dunne lakriem net onder je borsten?