Combineren met kleding

Heei!

Het klinkt misschien raar, maar ik ik vind het altijd moeilijk omkleding te combineren. Of om kleding stukken weer anders aan te trekken. Meestal heb ik dingen het zelfde aan en dat begint mij nu te vervelen. Heeft iemand tips en zijn er mensen met hetzelfde probleem? :anguished:?

als je een dag niks te doen hebt alles aandoen/passen/proberen, vanalles bij elkaar gooien dan krijg je vanzelf nieuwe ideeën en combinaties :grinning:

Sommige mensen hebben nou eenmaal niet het ‘talent’ om hun kleding op aparte manieren te combineren. Daarom kan ook niet iedereen stylist worden. Mijn tip is om gewoon kleren bij elkaar aan te trekken waarvan je totaal niet zou verwachten dat het leuk staat. Soms komt daar iets heel erg moois uit. Verder veel op lookbook.nu kijken en dan het trucje afkijken.

Wat ‘jemeenthet’ zegt, maar je kunt ook eens de Dani Bles Style Guides kopen, of andere fashionmagazines, vaak staan er ook combineertips in !

Je kan misschien inspiratie halen uit websites als lookbook? Daar kan je bovendien ook zoeken per kledingstuk, dus als je bijvoorbeeld niet weet wat je bij een roze hemd ofzo moet aandoen, kan je dat dus zo opzoeken!

inspiratie zoeken op internet kan je doen, en als je iets mooi vind staan maar je weet het niet zeker kan je altijd een vriendin of je zus vragen hoe het staat. :slightly_smiling_face:
probeer gewoon wat te mixen met wat je hebt

Bedankt voor jullie reacties! :slightly_smiling_face: