Combineren laarsjes met??

Hay, ik heb laatst schoenen besteld bij H&M
Heb ze binnen gekregen, maar weet echt niet wat iki er bij moet combineren.
Want ze ogen best groot zegmaar, maar het is gewoon maat 38

Iemand ideeën?

http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C01%2092320%2017025%2078%200555%204.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]

hmm een skinny jeans lijkt mij erg leuk erin!

Maat 38 groot? Ik ben bijna beledigd :’)

^ Het óógt groot zegt ze, waarschijnlijk heeft de TS dunne benen ofzo waardoor voeten/schoenen altijd groter lijken. Ik herken het wel, en ik heb maat 37/38

Hmm oké, nouja ik denk inderdaad gewoon met een skinny jeans? Bij een rokje/jurkje kunnen ze ook wel.

het zou leuk staan met een skinny jeans

oeh die laarzen zijn superleuk!!
Idd met skinny jeans, en in de winter beenwarmers erbij is ook heel erg leuk dnek ik!
En ik denk ook wel met een panty en een 5euro rokje van de H&M :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik heb ook enkellaarsjes maar dan net iets anders dan die van jou en dat is maat 37, en die oogt ook al wat groot 0.o

Ik zou een skinny dragen en een leuke oversized trui (:

Ik vind die dingen leuk met een spijkerbroek, maar ook met een shortje met een panty eronder. Denk ik.

zwarte skinny

skinny jeans en een geblokte blouse die je opknupt:D!
echt zo cowboy look vind ik gaaf!

die had ik vorig jaar in het zwart! (groot? hoe bedoel je groot? ik heb ze in maat 40 --’)
ze staan heel leuk bij een skinny jeans. ook erg leuk met beenwarmers!

oh ik vond die echt leuk, maar op de een of andere manier stonden ze me gewoon niet :frowning_face: maar met een skinny vond ik ze het leukst staan!

ik vind altijd als ze groot lijken, dat ze dan met een jurkje en panty nóg groter lijken, dus ik zou gewoon met skinny doen!

ik heb maat 39 en heb dunne benen.
RAMP.

nouja het kan denk ik ook leuk met een bloemenjurkje:)

Hahah nee ze ogen groot! Ik heb best ja, wat ze noemen dunnen benen dus in verhouding lijkt het groot!

Maar iniedergeval thanks girlies (beetje late reactie) Xx

Je kunt er een skinnie bijdragenn :grinning: