Combineer tips?

heee,
ik heb laatst deze 2 jurkjes gekocht.
foto weg
en nu wilde ik vragen: heeft iemand tips om ze leuk te combineren met accessoires en/of andere kledingstukken?
ja ik weet de meest basic dingen zoals cardigan +legging (wat ik hier ook heb) enzo. maar misschien heeft iemand nog andere ideeën?
alvast bedankt! :couplekiss_man_woman:

Ik vind het eigenlijk wel leuk zo, hoe je het gecombineerd hebt.

(Sorry, hier heb je niks aan. Beschouw het maar als een upjee)

Lichtroze jurk; Pastelkleurig vestje eroverheen, bruine tas, leuke ringen en crèmekleurige heels is volgens mij echt tegek.
Met die felroze zou ik persoonlijks niks geks doen. Misschien een zwarte riem erop? Of een zwarte blazer?

Oké ik heb er geen ballen verstand van haha. Maar volgens mij is het wel tof. :’)

ik vind ze nu al leuk gecombineerd eigelijk.
Misshcien die licht roze met een wit vestje of met bruine ballerina’s. Is wel iets meer voor de zomer.

ik zou het zo houden, als je te veel er bij gaat doen haal je het hele effect van het jurkje weg. vooral bij die felroze. c:

WAAAAHHH dat 2e jurkje wilde ik! :stuck_out_tongue:
okee hier heb je ook niks aan, maar ik had in de winkel dat jurkje met een zwart broeklegging, en dan een kort blazertje en dan gewoon een leuke ketting en high heels…
maarja dat andere jurkje vindt ik zo ook al leuk.

Ik zou er niet echt veel aan veranderen, alleen ik hou zelf niet van panty’s tot de enkels, ik zou een normale aan doen. :3

een legging??
maar ik vind het leuk zo, de jurkjes zijn al de eyecatcher, doe er een leuke blazertje, cardigan bij en klaar

Je hebt ook panty’s tot de enkels hoor. :’) En die schijnt een beetje door, dus ik neem aan dat het een panty is en geen legging.

bedankt voor alle leuke tips :grinning: ik ga maar eens op zoek naar een blazer, want dat vind ik wel leuk erbij staan denk ik. en het staat ook vaak leuk bij andere dingen dusja.

en oja btw voor hierboven; het moet doorgaan voor een legging haha. dat stond in ieder geval op het pakje. maar hij schijnt maar een kleintje beetje door maar niet veel hoor (wordt versterkt door de flits).

ik vind het zo al leuk gecombineerd, maar ik zou bij het lichtroze jurkje andere schoenen aan doen (matte pastelpumps)

Ik vind het zo wel leuk gecombineerd!
Een blazer staat idd ook wel leuk denk ik :slightly_smiling_face:

vinden jullie eigenlijk dat dit ook naar school kan? naja ik heb hier best wel hoge hakken aan dus ik denk niet dat ik daarmee een school dag overleef haha, maar ik bedoel gewoon de jurkjes. want dat lichtroze jurkje is best wel feestelijk opzich.