[column] Zomer, me reet.

Het is uiteindelijk een beetje rare column geworden. hetliepeentikkeltjeuitdehandinmijninspiratiehoofd

Yes! De zomer is al een maand bezig. Het leukste seizoen ever. De zon die schijnt, leuke jongens aan het beachvoetballen, het heerlijke zwemmen, het versgemaaide gras: SUMMER FEELING. Uh, okey, kappen nou! Zomer? Waar? Hier niet, hoor. Zomer, me reet. Het regent, het onweert. Dat is niet bepaald de summer feeling dat je in gedachten had, ja. Laat me raden: de herfst en de zomer zijn samen tot de beslissing gekomen dat ze gaan ruilen.
‘Hee zomer’, begon Herfst.
‘Hee. Nog een halfjaartje en dan is het jou beurt, he.’
‘Klopt, maar daar wilde ik het dus over hebben… zullen we eens ruilen?’
‘He, wat?’
‘Ruilen! Ik wil liever rond augustus. Jij mag dan rond oktober, goed?’
‘Hm, nou. Dat is tegen de regels he.’
‘Ah toe nou, ééén keer!’
‘Deal, dan… maar niet te opvallend he anders hebben mensen ons door!’
‘Ja is goed. Soms mag jij ff een dagje.’
‘Ja.’

Ja ja. Haha, ze dachten dat niemand het door had. Nou, ik dus wel. Niet zo slim. Ik stap naar de seizoenenbaas en dien mijn klacht in. Ik wil mijn zomer terug ;( En ik gok zomaar dat ik niet de enige ben. Wie zit er op dat hondenweer te wachten? Kom nou, ben geen hond. Heb ik nieuwe shorts, taillerokjes, singlets en flirty dresses gekocht: krijgen we dit. Pffffff.

hahaha

Oh, hij is ook bestwel kort. En ik heb 'm bewerkt…

het is MIJN reet niet me reet.

een beetje een raar column… niet echt een column

Ik vind die titel echt irritant,ik wil hem geeneens lezen nu x]

Door de titel alleen al zou ik het niet gaan lezen :expressionless:

Beetje, jammer, als je toch lezers wilt trekken :wink:

ben ik de enige die m heel leuk vindt? =p

blijkbaar, snap niet wat je er leuk aan vind… :pensive:

Ik vind 'm ook leuk :grin:

alsof het beter klinkt als er; zomer, mijn reet!’ staat, dat zou ik persoonlijk raar vinden staan ,ook al klopt deze spelling misschien niet helemaal snap wel waarom dit beter is dan ‘mijn’ in dit geval.
verder snap ik te vaak wat je hierna gaat zeggen, omdat het logisch is, probeer hem iets spannender te maken miss?

Leuk, niet echt een column, maar meer een grappig verzinseltje :stuck_out_tongue:

Ieder heeft zo zijn smaak. Dit is hoe ik schrijf. Like it or not, toch? x] Het is inderdaad niet echt een column, maar ik wist niet wat het wél was.

btw: over dat ‘mijn’ ipv ‘me’ : ik had dat expres gedaan omdat de meeste ‘me reet’ zeggen en niet ‘mijn reet’. ‘zomer, mijn reet’, dat klinkt toch een beetje raar, vind je niet?

Zomer, m’n reet is het beste :stuck_out_tongue:

Als hij beter uitgeschreven was zou het nog best wat kunnen worden. Het idee is leuk.
Maar je kunt je flirty dresses toch ook aan als de school weer is begonnen? Dan is iig niet iedereen op vakantie en kun je ze tijdens het stappen op zaterdag aan.

Uh ja. Maar er staat je de flirty dresses niets heb gekocht, omdat het weer nu knudde is. En dan is een fliry dress een beetje koud. Dit hele stukje gaat om het weer en niet omdat school weer begonnen is, eh x]

Mwah, ik ben er niet zo’n fan van je schrijfstijl.
Wel leuk bedacht.