column: vroeger

Hee meiden!
Ik had zin om eens wat op te schrijven en dit kwam eruit,ik wou het even posten om te weten wat jullie dr van vinden… luvv’s <3

Weet je het nog? Hoe je vroeger in de zandbak speelde, het harde en het zachte zand bij elkaar deed en met je vriendinnetje zandkoekjes verkoopte aan je klasgenootjes? Dat je met carnaval altijd de allermooiste prinses wilde zijn, met die ene overtreffende jurk? Dat je als de bel ging je jasje aan deed en naar mama rende… Vroeger, vroeger, vroeger. Iedereen heeft het altijd over vroeger. Toen je klein was en geen problemen had, dat je huilde wanneer je je glas melk om stootte. Elk jaar kon je uitkijken naar je verjaardag, elke dag een dagje ouder. Toen werd je groter,steeds meer volwassene gesprekken steeds meer vrouwelijkere kleren,je eerste bh,de eerste officiële date, het eerste vriendje en die eerste kus. De momenten van de tienerjaren, het opgroeien en de ups en downs. Nu ben je ouder word je ongesteld en ren je naar de bakken sjaals, tassen en zonnebrillen als het weer eens uitverkoop is. Wat is er toch verandert? Waarom willen wij niet meer naar de zandbak voor de zandkoekjes? Hebben wij geen hekel meer aan jongens en durven we ons niet meer te vertonen in een prinsessenjurk? Allemaal worden we ouder, staan we niet meer stil bij de herinneringen aan vroeger, maar soms is het wel eens goed om terug te denken aan hoe het was. Dat we ons vroeger nergens zorgen over hoefden te maken want papa en mama loste alles wel op. Soms mogen we wel eens denken aan die zorgeloze tijden en stiekem hopen dat het weer even zoals toen was. Maar of we ook terug willen? Nee ik zou mijn stiletto’s niet meer in willen ruilen voor de prinsessenjurk.

tja, leuk (:

leuk geschreven!

heel erg leuk :grinning:

dankjullie wel :slightly_smiling_face: !
tips altijd welkom natuurlijk

Je hebt geen spaties na komma’s… En iedereen heeft het altijd over vroeger

Verder heel leuk(:

zal het eventjes wijzigen(A)
--------------------------------

als een moderator dit ziet: kan de titel worden gewijzigd in:
column: Prinsessenjurk of stiletto’s

ik ga proberen er nog een te schrijven :slightly_smiling_face:

weet iemand misschien een leuk onderwerpje? ;$

Leuk geschreven, maar ik zou als ik jou was zou ik mijn interpunctie wat bijspijkeren :")