[COLUMN] Reactie op de bestaande column: Hate It Or Love It

p

Dat meer durven vind ik nergens op slaan, ik durf wel, maar heb er alleen geen behoefte aan. Ik hoef niet rond te lopen alsof ik een kerstboom ben ofzo, maar ik durf het wel, why not?

Nee, niet iedereen hoeft het te doen nee.

En ik ben geen fan van Lady Gaga, maar niet veel celebrities zouden durven dragen wat zij draagt. Zou je een Jennifer Aniston of een Cameron Diaz daar al in zien lopen?

En daar gaat het om in dit stukje: niet iets aantrekken waarin je je niet jezelf voelt, maar meer lef hebben in je kledingkeuze.
Er zijn zat meisjes die wel graag zich wat uitbundiger zouden willen kleden en daar gewoon de lef niet voor hebben aangezien je als je op straat loopt 90% van de meisjes in spijkerbroek, sneakers en een standaard topje ziet (niks mis mee, lekker makkelijk op off-days, maar als je het zo vaak ziet wordt het saai). Om op te vallen, daar is lef voor nodig, en dit stukje geeft aan dat het de moeite waard is om die moed te verzamelen en extravagante kleding te dragen als je dat wilt. Wordt het beeld op straat ook een stuk interessanter.

Tenminste, dat maakte ik eruit op.

Ik vond het echt geen goede column. We moeten meer durven! Het maakt niet uit waar we ons goed bij voelen, want we moeten origineel zijn!

Pffff. En houd toch eens op met zeiken over Crocs, WHO CARES.

Je doet teveel je best om slim over te komen. (Zo komt het tenminste op me over)
‘ik vind dat zoiets getuigt van enig hersentekort’

Verder ben ik het wel met je eens opzich, maar het is geen goede column.

Ik denk niet dat iemand die z’n crocs niet aan durfde te doen, nu al helemaal iet meer durft omdat ze belachelijk worden gemaakt door de schrijfte voor de column. Daarintegen zegt ze wel dat je je creativere moet kleden. Op die manier spreekt ze zich zelf tegen, want wat ze eigelijk zegt is:
Dat je moet durfen dragen wat je wilt, maar als het lelijk is moet het toch worden afgeschraft en dan mag je dus alleen dingen dragen die de rest mooi vind en dus draagt iedereen het zelfde en de creativiteit is ver te zoeken.

als je wilt dat men in nederland zich creativer kleed, moet je niet bepaalde dingen gaan afzeiken.

Hm zo had ik het nog niet bekeken :slightly_smiling_face:

Ik vind alleen wel, het stukje ging er meer over dat je je niet hoefde te schamen voor je kleding en lekker moet durven (het stukje over de crocs even overgeslagen)… Niet dat je net als lady Gaga in een badpak en accesoires die om aandacht schreeuwen.

Ik vind het gewoon leuk om zo’n zin te schrijven, daarna vind ik het best stoer klinken :V
(nja, ik ben tamelijk raar, I know,…)

Enja, pech voor jou dat het geen goede column is.

Ik vind wel dat mensen meer moetten durfen , bij mij op school ook een grijze massa.En op straat is het presies hetzelfde…

Dus als mensen crocs willen dragen laat ze lekker!Ik zou het zelf nooit doen , maar ik vind dat mensen gewoon wat meer lef moetten hebben. Dus als je crocs relaxed vind draag ze gewoon =D

meiden, BOEEEEIEND.
láát mensen lekker als ze graag bij de ‘grijze massa’ willen horen. dat is toch hun keuze? dat is toch niet jullie probleem? godver, zeik niet zo.

Pech voor mij? Wat heb ik er voor last van dan? :’)
Je hoeft je niet zo aangevallen te voelen hoor, je kan zulke reacties verwachten als je een slechte column schrijft. Puur inhoudelijk gezien ben ik het ook helemaal met je eens, maar ik zou het geen column noemen. Eerder een reactie.

Je kan ook lef tonen dmv iets wat níet met kleding te maken heeft.
Ik kan me niet voor stellen dat ook maar één iemand zijn of haar kleren aantrekt met het idee ‘goh laat ik me orgineel kleden anders is het zo zielig voor mensen die naar mij moeten kijken’
get over it

Staat er ook bij he ;p
Als je zegt: slechte column, kan ik me niet baseren op iets. Je zei dat ik probeerde “slim” over te komen, maar dat lijkt me dan niet slecht. Als je de inhoud niet goed vindt, is dat oké voor mij, maar dat heb je er niet bijgezet.