dit kan gesloten worden
Column maandag
Iedereen kent het gevoel. Je opent je ogen en beseft dat het maandag is. De vermoeidheid van het weekend speelt de leerlingen nog parten, terwijl het eerste uur van de dag start. We mogen van Frank nog 5 à 10 minuten tegen elkaar de meest interessante verhalen over het weekend vertellen. Voor de vele meiden in de groep is dit veel te kort. Meiden houden immers van lange dramatische verhalen, maar docenten blijven docenten en Frank meldt ons dan ook dat we aan het werk moeten. Na 5 minuten is de concentratie alweer verstoord. We praten over leraren, onze cijfers en natuurlijk JONGENS! Frank onderbreekt ons om te melden wat er ons vandaag allemaal te wachten staat. Het gaat bij mij het ene oor in en het andere oor weer uit. Ik zit immers nog met mijn gedachten bij het weekend. Er worden een heleboel zaken verteld en na een tijdje hoor ik tot mijn verbazing mijn naam. Ik ontwaak uit mijn gedachten en gelukkig heb ik verschillende lieve vriendinnen die mij helpen het antwoord te geven. Frank had verwacht dat ik het antwoord niet zou weten, want ik zat namelijk te dromen. Hij was dan ook verrast dat ik een antwoord kon geven. …
Ik hoop dat je hier al wat aan hebt ;p
Echt bedankt het heeft me echt geholpen. Helaas is dat nog maar de helft van het aantal woorden ik moet er namelijk 500 =S
Succes dan maar.
bedankt.