Colorware blackberry

Hallo, ik vroeg me af of iemand hier ervaring heeft met het bedrijf Colorware? http://www.colorwarepc.com/c-17-smart-phones.aspx . Ik wil namelijk mijn toekomstige blackberry curve 8900 niet in het zwart maar de complete housing in een andere kleur. Ik heb op internet rondgekeken en heb gezien dat er wel gekleurde blackberry housings te koop zijn, maar als je zelf je oude housing eraf schroeft en die nieuwe erop schroeft ‘wordt de zegel verbroken’; technici van blackberry kunnen het checken aan het schroefje ofzo, en dat betekent dat je garantie vervallen is. Dus zelf bezig gaan lijkt me niet zo handig. Nu vond ik dus die site van Colorware en vroeg me af of iemand weet of de garantie dan ook vervalt?

Hoor het graag,
xx

Ze verzenden zowiezo alleen in the US dus kom je niet ver mee.

*Dubbel Post*

Shit je hebt gelijk ! :cry: iemand anders een idee hoe je je blackberry in een andere kleur kunt krijgen zonder het zegel te verbreken ?

Hoesje?
Of bedoel je dat ie permanent 'n andere kleur heeft?

permanent ja :slightly_smiling_face: je kunt dan de housing (het frontje zegmaar) vervangen, maar als je dat doet moet je eerst de schroefjes eruit schroeven en dan vervalt je garantie. Dus daarom vraag ik me af of er een andere manier is :pensive: