Colorrun Leeuwarden (Het gebruikte poeder wil mijn haar niet uit!)

Ik heb zondag mee gedaan aan de colorrun in Leeuwarden.
Zoals jullie misschien wel gehoord hebben in daar verkeert poeder gebruikt en wil het (voor een groot deel) niet meer uit je haar of van je lichaam.

Nu wil ik niet zo’n persoon zijn die alleen maar zeurt en haar geld terug wil, want we hadden een geweldige middag. Maar ik moet morgen dus naar school met rood haar, paarse armen en blauwe strepen op mijn gezicht.

Zijn er hier meer meiden die ook aan de colorrun mee hebben gedaan en een manier hebben gevonden om het uit je haar of van je gezicht af te krijgen. Op Facebook staan veel tips maar de meeste werken bij mij niet. Iemand nog ideeën?

Ik las dat voor je huid 70% alcohol (haal je bij de Kruidvat ofzo), clearasil en olie goed hielpen?

en volgens mij is het best onmogelijk om het uit je haar te krijgen hahah

Alcohol heb ik al geprobeerd, werkte niet… Als ik het er niet af krijg is het wonder middel foundation er gelukkig altijd nog!!

Waarom maak je je daar eigenlijk zo druk om? Er zullen toch wel meer mensen zijn die dat poeder er niet af krijgen op school? Iedereen weet dat je het niet voor de lol op je huid en haar hebt!

Welke kleuren heb je zitten in je haar en op je huid?
Beste oplossing is om de kleur te neutraliseren, oftewel te werken met de tegenovergestelde kleur in de kleurencirkel.

Als je groene vlekken hebt, kan je het beste een rode kleur pakken. Daarom werkt voor sommige mensen ketchup heel goed. Bij gele vlekken moet je paars pakken, terwijl als het meer oranje is, werkt blauw beter. Voor geel en oranje vlekken heb je dus zilvershampoo.

Misschien helpt dit een beetje.

Ik moest hier stiekem heel hard om lachen toen ik het las vandaag. Ik zou er echt scheit aan hebben. Je hebt toch lol gehad? En iedereen weet waardoor het komt, who gives a shit :wink:

Kijk, als je nu een belangrijke sollicitatie had oid kan ik het begrijpen, maar school is toch niet zo’n drama?
Anyway, ik kan me echt totaal niet druk maken om dit soort dingen.

Ik ben het wel met Traveler eens. Alleen van de andere kant denk ik: het moet er toch ooooit vanaf? :astonished:
Verder heb ik geen tips, sorry.

Nou ik kan me best voorstellen dat het voor een dag wel grappig is als het er niet af wilt, maar stel je eens voor hoe kut het is als het er niet meer uit gaat en je dus of je haar af moet knippen of het er uit moet laten groeien? Ik zou echt pissig zijn man.
Maar ja, ik heb geen idee hoe het er uit moet. Misschien haar ontkleuren? Heb je alleen geen kleur meer over vrees ik

voor je haar lijkt het me zo ongeveer de enige optie om het te bleken. ik zag laatst ook dat ze bakpoeder ofzo gebruikten bij iemand die veel zwom en daarna meteen in de zon ging. daardoor is haar haar gaan bleken en groen geworden. ze kregen het er helemaal uit

Ik vond rood haar inderdaad eerst best grappig… Ik had gehoopt dat het er binnen een paar dagen wel weer uit zou zijn. Maar toen ik het vanochtend weer waste verkleurde mijn shampoo niet eens. Ik heb er geen zin in om het er uit te moeten laten groeien…

Volgens mij gaat het er uiteindelijk wel uit hoor, het moet gewoon slijten. Maar het blijft echt niet tot je 50e in je haar zitten.

Zag op de facebookpagina van het evenement bakpoeder voorbij komen. En head & shoulders zilvershampoo is ook agressief spul.

Nouja ik kan me er wel iets bij voorstellen als je er wat aan wil doen. Bij spierwit haar, wat ik jaren heb gehad ← vlekt het heel snel en zie je na een half jaar nog de vlek zitten. Kan heel irritant zijn als het op een heel rare plek zit of heel lelijk verslijt in bijv een gele kleur.

Haha ik vind dit best grappig sorry.

anti-roos shampoo!

Oei :s nou dat is balen, maar zoals vele andere hier gezegd hebben " who cares?" iedereen zal wel weten dat je mee hebt gelopen in the color run dus maak je geen zorgen. Ik zou het heel normaal vinden als ik iemand zo over straat zie lopen :grinning:

By the way bedankt voor de waarschuwing want binnenkort is er in Hemiksen( België )ook een color run en dan kan ik me alvast voorbereiden op al die kleurtjes die zullen blijvenhangen :x

^ Normaal gesproken blijft dit niet zitten, maar in Leeuwarden hadden ze verkeerd poeder gebruikt. Don’t worry.

Tip voor de volgende keer: alleen meedoen aan de officiële color run en niet zo’n neppe als in Leeuwarden.

Website van de officiële color run:
http://thecolorrun.co.nl/home