color the world! wie doet er mee?

Halla Dames,

onlangs kwam ik op de blog van Color me Katie. en daar stond dit geweldige idee:
http://www.colormekatie.blogspot.com/2011/11/mrblue.html
ik vond het zo geweldig idee dat ik dacht: dit moeten wij allemaal gaan doen in Nederland. gewoon om iemand even vrolijk te kunnen maken.
als wij nou met een hele groep meiden steentjes gaan beschilderen, en overal neerleggen waar we maar komen.
het hoeft maar een eventjes tijd te kosten, maar hoe leuk zou het zijn als je ineens ergens zo’n steentje tegen komt?

wie doet er mee? :grinning:

http://img36.imageshack.us/img36/8682/colorrocks.jpg

ik ga zelf nu aan de slag om een stuk of 100 steentjes te verven(:

Dat is echt een heel leuk idee! Supervrolijk met al die kleurtjes, maar ik weet niet of ik mee doe, maar wel echt leuk :grinning:

echt super leuk!

Met wat voor verf is dat erop gemaakt? (:

Leuk! Ik wil dat ook wel doen (maar eerst stenen en verf zoeken).

Oke, dit is best wel eng! Ik ben nu die steentjes aan het verfen, heb in dit weekend ook dat blog Color me Katie ontdekt! Ooh echt heel toevallig! Maar ik ben dus al bezig, echt leeuk <3

Super leuk idee!

Ah, wat leuk:D

Ja die blog ken ik al een tijdje, heel leuk!

Ik had ook een keertje zoiets gezien in Engeland !
Toen waren er meisjes lieve tekstjes op wat grotere stenen aan het schrijven bij het strand, en die dan weer ergens op het strand neerleggen ! (:
Super leuk ook als je zoiets vind :grinning:
Dus, ik doe mee !
Zullen we dan allemaal ook foto’s posten om onze creaties te laten zien ? (:
:heart:

jaa ik stem ook voor fotos!
ik ben nu bezig met mn zusje. is erg leuk om te doen!(:
die grote stenen met tekst is ook super gaaf idee!

ik doe het trouwens met acrylverf. en dan spuit ik er haarlak overheen zodat het waterbestendig is!(:

oh dat is slim!
ik zal als ik klaar ben ook foto’s plaatsen!!

Oh! Ik heb als het goed is ook nog ergens acrylverf liggen !
En wat een goed idee om er met haarlak overheen te spuiten (:
Maar ik begin morgen of vanavond pas, want ik moet eerst de verf en stenen zoeken !
:heart:

super leuk misschien maak ik wel een paar .

het is echt leuk om te doen(:.
lijkt me super leuk om zo’n steentje te vinden.
ik ga ze trouwens overal droppen op plekken waar ik een speciale herinnering aan heb(:

jaa idd! en leuk idee om op plaatsen te doen waar je speciale herrineringen aan hebt!

mn moeder verklaard me voor gek dat ik stenen aan het verven ben :’)

hahahah!
weet je wat ook wel leuk is, als je die stenen verft en dan op een schaal legt met paaseitjes :slightly_smiling_face: staat zo leuk !

ah ik eet net onze laatste paaseitjes op :’)