Color run 2014

Heey Meiden,
Ik heb geen idee of hier al een topic over is, of waar ik dit in kan plaatsen.
Ik wil meedoen met de Color Run in Amsterdam op 31 mei, ik ben niet erg sportief van mezelf
en wil hier graag voor trainen dus dit weekend al beginnen!
heeft iemand tips voor mij om dit op te bouwen en voor 31 mei de 5 kilometer niet uitgeput uit te rennen en lekker fit te zijn!

Alle tips zijn welkom en hardloopschema’s!

Als je nu wilt starten met hardlopen ben je véél te laat begonnen. In een maand kun je onmogelijk van niets naar 5km gaan. Zeker niet als je geen conditie hebt of niet gewend bent aan hardlopen. Ik denk ook niet dat je de juiste spullen en schoeisel hebt om dit te gaan ondernemen. Op dit moment zou je het alleen maar gaan forceren.

En dit hoort overigens bij food & sport te staan.

Dit ja. Ik ben al een aantal maanden bezig met hardlopen en ik durf zelfs de 5K nog niet aan.

Je hoeft bij de color run niet perse te rennen. Je kan ook gewoon 5 km lopen. Ik heb vorig jaar ook mee gedaan en er zijn genoeg mensen die gewoon lopen.

Okee… naja ik ga het in iedergeval proberen!

Ik heb 8 weken gedaan over de 5km dus ik raad het je niet aan om aan 1 stuk te gaan hardlopen inderdaad.
Echter is de colorrun geen prestatieloop dus je kunt prima meedoen!

Staat al een topic over bij Food&Sport

Ik ga waarschijnlijk ook meedoen met de color run, het lijkt me zo gaaf!Ik heb al een aardige conditie dus ik denk dat het wel gaat lukken! Een goede tip om je conditie op te bouwen: vijftien seconde op je hards rennen, vijftien seconde lopen, vijftien seconde rennen, vijftien seconde lopen. Herhaal dit zo vaak je kan en je conditie zal echt verbeteren!

Het lijkt mij ook echt heel leuk om aan mee te doen. Alleen vind ik Amsterdam wat te ver voor zoiets… Dus even wachten of er nog een editie dichterbij komt