Collega's....

Hey allemaal!

ik heb een probleempje…
ik ben pas gaan werken in een friettent, daar werkt een hele leuke jongen die ik al kende.
Sinds dat ik daar werk, praten we wel via whatsapp.
Op een gegeven moment vroeg die of we een keertje zouden gaan afspreken, dat heb ik gedaan!
Het was heel intens, we hebben gezoend.
Maar daarna zei die; ‘‘we houden het wel tussen ons he?’’
Ik antwoordde daar op; ‘’ jaa tuurlijk’’
Nu vind ik hem wel een beetje leuk, want hij is echt super knap.
Laatst hadden we personeel feest en hebben we weer gezoend.
Maar hij wil niks, hij wil gewoon vrienden zijn denk ik.

Moet ik nou nog mijn best gaan doen?
Moet ik hem laten gaan?
Moet ik hem vertellen dat ik hem leuk vind?
We zijn tenslotte wel collega’s…

Wat moet ik doen?
x hopeloos meisje

Heeft hij tegen je gezegd dat hij niks wilt?
Zo ja, dan denk ik dat je het daarbij moet laten. Ik denk dat het anders best een beetje moeilijk wordt omdat jullie samenwerken.
Als hij het niet tegen je gezegd heeft, kan je aangeven dat je hem leuk vindt en kijken hoe hij erop reageert. :slightly_smiling_face:

Daarnaast zou ik je naam weghalen, want mensen kunnen je zo opzoeken.

Ik heb hem al verteld dat ik hem wel leuk vind, maar hij denkt dat ik aandacht wil…
En ik stuur hem nooit appjes, maar hij mij wel, dat is toch wel een teken dat die een beetje aan me denkt? Hij blijft contact zoeken, en op het werk geeft die wel soms een knipoog

Bedankt heb het veranderd!

Ik vind het raar dat hij denkt dat je aandacht wil. Zei hij dat tegen je?
Wel gek dat hij dan toch contact zoekt, maar niks wilt. Is het een idee om hem eens verduidelijking te vragen? Hij geeft nu eigenlijk wel verschillende signalen af, dus ik begrijp dat dat verwarrend is voor jou.

hij stuurde dit: Snap nog steeds niet dat je mij ineens leuk vindt, geloof het ook niet echt
ik: waarom zou je zoiets niet geloven?
hij: denk dat je het alleen doet om aandacht te trekken
ik: aandacht te trekken van wie?
hij: weet ik veel
ik: als ik aandacht zou willen zou ik dat wel op een andere manier doen

echt ik snap hem echt niet…
maar ik moet dalijk werken en hij ook! dus zeg het na het werk wel wat er is, misschien krijg ik dan wat duidelijkheid. Want het is inderdaad echt heel verwarrend.

Beetje lullig dat hij dat op deze manier zegt, misschien is het andersom?

Sjeez wat een rare reactie! Ik snap echt niet hoe je zo kunt reageren.
Goed van je, laat ons maar horen hoe het gegaan is! Succes!

Jongens… soms krijg je er echt geen hoogte van…

Succes met werken!

Ik ben wezen werken! Het was zooooo ongemakkelijk, maar uiteindelijk zijn we weer ‘just friends’.
Heb gewoon beetje het gevoel dat die me toch wel leuk vind… want hij appt gewoon maar door en door
of zou die het alleen doen omdat hij het toch echt als vrienden bedoeld.

jongens zijn soms zo lastig :hammer:

Hij vind je waarschijnlijk gewoon leuk, maar weet niet hoe hij hiermee om moet gaan. Pubers…

Dat dacht ik dus ook al! Maar hij is 19… dus echt een puberpuber is die niet meer.
Ik ga het hem gewoon vragen, denk ik

Ik herken je gevoel zo ontzettend goed, ik heb precies hetzelfde gehad. Als ik jou was zou ik gewoon duidelijkheid vragen.