Collegacrushhhh

Ik heb een hele leuke collega. Hij is 20 en ik ben 15. Elke woendag werken we een uurtje samen. Ik ben 1x nog een uurtje langer gebleven vorige week. Dat was omdat ik tot minder laat hoefde maar te wel gezellig vond en dus nog even heb geholpen. Toen heb ik met hem staan praten. En sinds dien hebben we heel veel gewhatsappt. Afgelopen woensdag hebben we maar een kwartier samengewerkt en t was zo druk dat ik hem nauwelijks heb gesproken. Maar sinds vandaag reageert hij nauwelijks op mijn berichten… wat nu…!!!

Misschien is hij gewoon druk met iets anders? :stuck_out_tongue:

nou meer kortaf zeg maar. terwijl ik wel t idee heb dat hij mij wel oke vindt.

Gewoon vragen waarom hij zo doet. Dan krijg je vast een eerlijk antwoord terug :slightly_smiling_face:

en nog even wat anders, wat vinden jullie van t leeftijdsverschil? moet kunnen toch?!

Ja dat kan wel hoor. Ik ben 16, en mijn vriend is 20. Heb er nooit nare reacties over gekregen. En dan nog, wat maakt het uit wat een ander er over zegt :slightly_smiling_face: Als jullie zelf maar gelukkig zijn met elkaar!

Leeftijd is maar een getal. Het zegt verder niets :slightly_smiling_face:

Wat voor werk doe je eig, supermarkt?

Ik zou juist luchtig doen, ga niet elke x tegen hem praten op whatsapp.
Hij moet ook zien dat je zonder hem kan.
Verder wel spontaan doen op 't werk enzo, en als jongens niet reageren zijn ze vaak lui of hebben ze even geen zin.
En ga niet zeuren bijv; waarom reageer je niet blablabla.
Daar hebben jongens zo’n hekel aan, en hij is je niks verplicht. Dan gaat hij denken ja als het zo begint hoeft het niet.

En leeftijd tja, wanneer word jij 16 en hij 21?
Als jij net 15 bent geworden en hij wordt binnenkort 21, dan kan het zo zijn dat hij je te jong vind.
Maar niet alle jongens zijn zo :slightly_smiling_face:

Hihi @frederique96 hoe ben jij aan het nummer van je collegacrush gekomen ^^ Er werkt zo’n leuke jongen bij mij en gister even snel gepraat, en die lach dan haha. Soms smelt je gewoon weg. Maargoed, het blijf tdaar ook bij, bij dat dollen en gedag zeggen etc. Maar hoe versier ik hem nou het beste?

Haha, ik werk bij een bioscoop en we zijn bijna gelijk jarig. ik iets eerder. maar t ging om zijn nummer. nou gingerrrr wij hebben een programma op t werk waar de nummers van alle werknemers in staan. dus dat was niet zo moeilijk haha. maar help hem of ga gewoon even praten over vanalles en nog wat. merk je t vanzelf…