Collega

Ik heb voor 2 weken vakantiewerk gedaan bij een bedrijf waar in feite alleen jongens en mannen werken, maar ook 3 of 4 meiden voor het echte vrouwenwerk. De eerste week was ongemakkelijk, maar de tweede week kwam een jongen B steeds vaker naar me toe om een praatje te maken. Ook zijn vriend D kwam zo af en toe mijn kant op. Uiteindelijk vroeg B aan mij wat ik van D vond en of ik hem niet een keer beter wil leren kennen. Ik zei eerst nee, maar werd uiteindelijk toch overgehaald. Vrijdag was m’n laatste dag en ik wist dat D mij mee zou vragen om iets te doen. Al die dagen daarvoor merkte ik dat hij anders deed. Meer oogcontact en nerveuzer. Ik lokte het zelf ook wel beetje uit door ook oogcontact te zoeken. Hij vroeg me mee uit en ik zei ja.
Ik weet bijna zeker dat ik ja heb gezegd uit medelijden en overtuiging en ik kan ook geen nee zeggen. Maar ook omdat ik wel van aandacht houd. Qua uiterlijk is hij mijn type niet en het leeftijdsverschil is 3 jaar. Ik twijfel ontzettend of ik wel of niet moet gaan. Aan de ene kant kan het geen kwaad, het innerlijk leer je kennen. Maar aan de andere kant, ik ben niet nerveus voor deze afspraak.

Wat zouden jullie doen?

Als je op date gaat, hoef je niet gelijk een relatie met die persoon aan te gaan.
Ik zou dus gewoon gaan en kijken wat eruit komt.

Ik zou gewoon gaan, want je hoeft niet persee iets met hem te krijgen, jullie kunnen elkaar gewoon beter leren kennen:)

Ik zou ook gewoon gaan! Misschien is het wel je type, je weet nooit.
Iemand beter leren kennen is nooit verkeerd :slightly_smiling_face:

Gewoon meegaan, misschien klikt het juist wel heel goed. :slightly_smiling_face:

Gewoon gaan ! Misschien word het wel heel erg leuk, en anders maar niet. Je gaat ook alleen iets doen als vrienden en verder niks. Wie weet word het super leuk, en zo niet, dan was het gewoon de 1e en laatste keer met hem.

Gaan! Je hebt niks te verliezen toch?! :slightly_smiling_face: En dan zie je vanzelf of het voor herhaling vatbaar is :stuck_out_tongue: