Heey girls!
Ik weet echt niet meer wat ik hiermee aan moet dus dacht ik, ik vraag het gewoon aan jullie!
Ik werk bij een supermarkt waar ik hartstikke leuke collega’s heb, maar eentje vind ik leukleuk… Ik kan hem alleen echt niet peilen! Als we alleen zijn doet hij hartstikke leuk en lief, en als we met onze andere collega’s zijn zit hij me de hele tijd te plagen en voor de gek te houden, dan zegt hij dat ik een andere collega leuk vind, die ik dus helemaal niet zie staan, en zit hij me steeds te treiteren. Doet hij dit nu omdat hij echt zo denkt, of zit er meer achter. Weet echt niet meer wat ik hiervan moet vinden en heb de laatste tijd echt de nijging om gewoon tegen hem te zeggen dat ik hem leuk vind, alleen durf ik dit niet, bang om afgewezen te worden en dat onze vriendschap op het spel staat, en dat ik voor lul sta tegenover me andere collega’s :p, HELP me please! :s
Misschien kan je aan hem vragen of hij een keertje wat met je wil drinken na het werk ofzo? En dan kijken hoe hij reageert. Als hij ja zegt vind hij je vast wel leuk!
Wat creative zegt!
of fix zijn telefoonnummer en stuur hem eens een leuk berichtje! (als je dat nog niet hebt gedaan natuurlijk)
Ugh, ja maar dat zijn allemaal dingen die in niet durf, ben echt een scheitert met dat soort dingen, ben echt bang om afgewezen te worden :s
Misschien plaagt hij je gewoon om je aandacht te vragen? Heb je zijn Facebook( zo nee, vraag het dan, dat is altijd net wat minder serieus dan iemands nummer vragen) dan kan je daar een berichtje sturen.
nee heb je, ja kun je krijgen
Haha ja ik heb hem op facebook, en toevallig heb ik hem net een berichtje gestuurd om hem te feliciteren, omdat hij vandaag jarig is , maar zou verder echt niks anders random naar hem te durven sturen :s
Ik zou zn nummer vragen (als je die nog niet hebt) en dan een gesprek beginnen?
Gekscherend zeggen van ‘nou je moest me ook wel weer hebben vandaag he?’
Ja het is ook wel waar hoor wat jullie zeggen, er moet toch wel een keer wat gebeuren, en het lijkt er nu in ieder geval niet op dat hij de eerste stap gaat zetten…