Collega

Ik heb zaterdag de hele dag gewerkt met een mannelijke collega omdat ik het enige meisje was die dag. 2 andere jongens maakte de hele tijd grapjes van “wanneer is jullie eerste date?” en als hij even weg was “mis je S al?” en ik begin hem best wel leuk te vinden of althans ik denk wel vaak aan hem en vind het stiekem best jammer dat er zaterdag niet gewerkt word. Ik weet alleen niet of S er net zo over denkt als dat ik erover denk. We hebben hele leuke gesprekken onder het schoffelen gehad en heel veel gelachen. En die andere 2 collega’s appen me nu de hele tijd met die “grappige” opmerkingen. Doen ze dat ook bij S? en hoe moet ik hierover denken en wat kan ik het makkelijkst doen?

xxx

Ik zou gewoon een praatje met hem maken? Ik denk dat je er zo snel genoeg achterkomt.

wat moet ik dan zeggen of vragen. als ik vraag "goh hej hoe denk jij over die opmerking?’ is en beetje kort door de bocht denk ik?

Ik zou wat meer contact zoeken op het werk en aan hem vragen of hij een keer iets leuks met je wil gaan doen. Dan merk je vanzelf wel of hij interesse in je heeft.

Dooooodeng vindd ik dat. strx zegt hij nee en durf ik hem niet meer onder ogen te komen :s

Misschien kan je wat met hem appen of facebook-chatten?
Misschien durf je dan net wat meer dan in real life en je kunt er smileys bij gebruiken, wat het flirten wat makkelijker maakt.

ik ben heel bang hij het raar vind klinken dat ik ineens tegen hem begin te praten via fb (app heb ik niet van hem) maar ik wil echt heel erg graag contact met hem maar ik weet niet wat hij van mij vind :s