Collega.

Ik las al een tijdje mee op dit forum en nu heb ik toch zelf ook maar een account aan gemaakt.

Ik heb nu namelijk een probleem, en ik weet totaaal niet wat ik ermee aan moet.

Een paar maanden geleden was ik in de kroeg en toen had ik dus uiteindelijk met een collega van me gezoend, en ben ik met hem mee naar huis gegaan, hij wilde ook dat ik bleef slapen enzo, maar dat had mn ma niet zo leuk gevonden dus ben naar huis gegaan hahah. Toen ik naar huis ging, was t echter alleen, ‘‘Later he!’’ en dat was het haha.

Nu waren we 3 weken geleden aan het stappen en toen kwam ik hem tegen. Uiteindelijk waren we (appart) naar de wc, en ik stond nog te wachten omdat er geen wc vrij was, en toen kwam hij aanlopen en zoende hij me weer. S nachts bracht hij me naar huis en zijn we dus samen in mijn bed in slaap gevallen. In de ochtend ging hij weer weg, en dit keer kreeg ik nog helemaal een afscheidszoen enzo.

Maar mijn probleem is nu, op het werk doet hij best wel droog op whatsapp trouwens ook hoor, maar dat doet hij naar iedereen. Wel als we elkaar op t werk zien, lacht hij even naar me. Maar ik vind hem dus echt leuk, en aan de ene kant wil ik hem vragen of hij me nou zoende omdat hij dronken was of dat er misschien toch meer achter zit.
Aan de andere kant durf ik dit weer niet omdat ik bang ben dat het dan daarna erg awkward gaat worden op t werk…

Kunnen jullie je mening geven wat jullie denken dat handig is om te doen?

Ik zou het toch vragen, anders krijg je nooit duidelijkheid!

Hmm dat is ook wel weer waar… Maar we moeten heel het weekend werken… Ik had me voorgenomen om het zondag te vertellen/vragen maar ik ben echt bang voor afwijzing…

hm beter dat je het maar zeker weet dan dat je je zelf maar voor de gek houd toch?
succes verder :wink:

Je verdient een uitleg hierop. Ik weet het niet zeker en wil niet oordelen, maar hij klinkt nou niet bepaald geïnteresseerd. Meer alsof hij zijn gevoelens kwijt wilt of dat alsof hij zich alleen voelt en iemand nodig heeft. Laat je in ieder geval niet door hem gebruiken of aan het lijntje houden.

Gewoon vragen wat hij nou wil. Je kan gerust vragen of hij jou als meer dan een collega ziet

Bedankt meiden! Ik denk dat ik het hem inderdaad maar ga vragen!

ik denk ook inderdaad dat hij niet geïnteresseerd is in me hoor. Misschien heb ik me ook wel gewoon ingebeeld dat k hem echt leuk vind zegmaar. Als ik hem vandaag zag, deed het me nou net niet heel veel. Niet meer als normaal zegmaar.

Het is wel balen, dat we eerst gewoon echt goede maatjes waren op het werk, en dat nu al 2x dus is afgezakt omdat we gezoend hadden…
Volgensmij vinden we het allebei gewoon een beetje moeilijk om mee om te gaan ofzo haha ik heb echt geen idee.

Niet geschoten is altijd mis & nee heb je ja kun je krijgen. Zo moet je maar proberen te denken en het is ook lastig om het te vragen maar dat is de enige manier waarmee je duidelijkheid krijgt!