Collega

Hee,

Ik liep stage bij een bedrijf(2 weken lang) Elke vrijdagavond loste een charmante collega me af.(na 5 uur nam hij mijn werk over) Ik gedroeg me de eerste keer nog redelijk .De laatste vrijdag kwamen zijn vrienden langs. Ik stelde open vragen zodat verkopen makkelijker ging. Alleen zij stelde ook vragen aan mij. Ik loog over mijn school en leeftijd(3 jaar om precies te zijn) Die avond zag ik mijn collega weer, ik was helemaal blij omdat ik te horen had gekregen dat ik een baan kreeg aangeboden. Alleen ik startte een gesprek en liet hem niet uitpraten.Niet flateus!(ik was gewoon zo zenuwachtig en blij dat ik een baan kreeg aangeboden. Denken jullie dat ik nog kans maak? Zo ja, hoe moet ik het aanpakken want ik werk op zaterdag en hij vrijdag.

xx

Je mag dus gaan werken in dat bedrijf? Ik denk heus wel dat je een kans maakt hoor, van 1 blunder gaat het niet over. Ik zou een x vragen of hij wat gaat doen savonds. Vooral op vrijdag- en zaterdagaaf. En gewoon veel met hem praten.

Het was misschien niet zo handig dat je hebt gelogen. Straks vertrouwt die jongen je niet meer. En wees eerlijk, dat wil je toch niet?!
-
Eens met KOPJECHINO overigens.

Zouden mijn Leugens fataal zijn? Of is het te begrijpen?

Denk het niet hoor. Zeg dat je het verkeerd begrepen hebt ofzo. Sowieso is het via via, via zijn vrienden. Dusja…

Waarom heb je eigenlijk gelogen?

Ik denk fataal. Mannen/Jongens houden juist van eerlijkheid.

Ik denk dat als je serieus denkt dat je wat zou willen/kunnen krijgen met hem een leugen niet de beste start is … Dus ik zou die gelijk uit de wereld helpen als ik jou was en dan kijken hoe 't verder gaat.

Precies ja.

Ik heb gelogen omdat ik zijn vrienden zag als klant en niet als vrienden van ik dacht ja ik moet sireuis geworden nomen. Ik kom pas over 3 weken weer op mijn werk en niet op de dag dat hij werkt :frowning_face:

Of denken jullie dat hij en zijn vrienden het al
Zijn vergeten? Als ik terug kom is het 5 weken geleden

Ik denk niet dat ze het vergeten… tenminste ze vergeten niet als vooral hij echt geïnterreseerd in jou is…