Collega van werk

Ik heb een tijdje geleden met een collega gedated, vaak spraken we af na werk en buiten werk om niet heel vaak, we appte en belde ook veel, dit is uiteindelijk niks geworden omdat hij twijfelde en we volgens hem teveel van elkaar verschilden.

Nu 3 maand later zoekt hij nog steeds contact. Hij belde me laatst ineens weer, praat vaak op snapchat tegen me. En had het erover om een keer samen naar de wellness te gaan. Nu is er een andere collega waar verhalen over rond gingen dat hij haar leuk zou vinden. Ik heb dit toen aan hem gevraagd maar hij zei dat dit niet zo was en hij haar gewoon leuk als collega vond maar meer niet. Gisteren hoorde ik dat dat meisje een vriend blijkt te hebben maar ze niet wil dat hij dat weet, dit is toch raar? Alle collegas weten dus dat zij een vriend heeft behalve hij. Waarom zou ze niet willen dat hij dit weet, zou ze hem dan leuk vinden dat ze dit daarom verzwijgt?

Ik weet nu ook niet wat ik moet doen, ergens voel ik me een 2e keus en ergens vraag ik me af waarom hij nog steeds aandacht zoekt bij mij terwijl het tussen ons klaar was.

Hij zoekt nog steeds contact met jou omdat jij dit toelaat.
Je moet voor jezelf een keuze maken, wel of geen contact met hem. Wat wil jij?

Die collega’s zou ik mij niet druk om maken, dat meisje moet zelf weten wat zij aan wie vertelt en ik zou daar verder ook niks achter zoeken.

Jullie hebben gedate maar hij heeft toen al aangegeven dat jullie teveel verschillen. Heb je ook seks gehad met hem? Dan is dat waarschijnlijk de reden dat hij jou nog steeds opzoekt.

Komt ie weer terug bij jou, wat wil jij?

@Atmozfears tijdens het daten had hij weinig tijd voor mij, ik was constant diegene die duidelijkheid en tijd van hem moest vragen, op een gegeven moment heb ik het afgekapt omdat ik het te lang vond duren voordat hij wist wat hij precies wilde gezien hij twijfels had. Toen ik dat aangaf gaf hij aan dat voor hem meer voelde als vrienden en hij het verliefde gevoel mistte. We zijn wel intiem geweest maar hebben geen seks gehad. Vind het lastig om hem niet toe te laten omdat ik vind dat hij het geen eerlijke kans heeft gegeven omdat we elkaar buiten werk om niet veel hebben gezien en hij voor mn gevoel nog niet helemaal weet wie ik ben.