Collega leuk vinden!

Hallo allemaal!
Ik heb een bijbaantje bij een bekende supermarktketen. Ik werk hier zo’n 15-20 uur op de verslijn. Sinds een paar maanden is er een nieuwe jongen. Hij is hoofdleider DKW en als de filiaalmanager er niet is, is hij zijn vervanger. Sinds een tijdje vind ik hem wel leuk. Helaas hebben we niet zoveel contact. Ik ben ook erg slecht in toenadering zoeken. Ik zou wel graag meer contact met het willen en hem zelfs laten merken dat ik hem leuk vind. Ik ben bang om het te laten merken, omdat ik niet weet wat hij van mij vindt en als hij me niets vindt, ben ik bang dat hij het op het werk gaat rond vertellen. Heeft iemand tips wat ik kan doen om meer contact met hem te krijgen en hem te laten merken dat ik hem leuk vind?

Alvast bedankt!!!

Het is je collega, dus als je een keer alleen met hem bent kan je best een praatje maken. Gewoon vragen naar wat hij naast zijn werk doet qua school of sport etc. Niet direct beginnen over dat je hem leuk vindt denk ik, dat komt misschien nogal creepy op hem over :slightly_smiling_face:

Haha ik heb dit ook. Ik heb gewoon zijn nummer gevraagd en dat heeft hij gegeven. Nu hebben we gewoon leuk contact en vrijdag gaan we samen stappen. Gewoon proberen!

Hopinghamburger kun je even wat meer toelichting geven, want kan slechts gewoon tegen hem zeggen als hij langs loopt, wat is je nummer!

Nou hij zat in de pauze met iemand te kletsen, en toen ging ik op een gegeven moment meepraten. Daarna ging degene met wie hij zat te kletsen weg, en toen hebben we nog even verder gepraat. De keer daarop dat ik moest werken hadden we weer samen pauze en toen heb ik zijn nummer gevraagd. :slightly_smiling_face:

Dat is wel echt slim van je ja. Jij had verder ook niet zo heel veel contact met hem enzo toch? Ben trouwens alleen bang dat ik dat niet echt durf te vragen hahaha, ben echt een schijterd wat dat betreft. Is het bij jou trouwens ook zo dat hij een hogere functie heeft?

Thnx voor je tip, ben alleen bijna nooit met hem alleen. We werken niet op dezelfde afdeling dus wordt moeilijk.

ik ben ook 1,5 jaar met mijn vulploegleider gegaan! ga ervoor :slightly_smiling_face:

Nog tips hoe ik dat aan kan pakken? En ben gewoon eerlijk dat ik wat dat betreft echt verlegen ben.

Is er dan niet veel leeftijdsverschil? Naja, ik heb hetzelfde, gewoon veel praten, en zoek uit over zijn hobby’s ofzo.

Nee helemaal niet, ik ben 22 en hij 25. Het probleem is dat ik niet zo heel veel kan praten. Werken niet op dezelfde afdeling.

Is via facebook een berichtje sturen stom?

Ja kan, wat zet je erin dan?

Hahaha dat is een goeie. Maar praat weinig met hem dus weet niet of dat stom overkomt. Dacht aan iets van: Hey hoe is het? (en bijv. als het vandaag zou zijn) leuk weekend gehad? Mijn weekend was erg gezellig heb me prima vermaakt ofzo

Nee ik kende hem helemaal niet! En ja ik ben ook een schijterd, maar ik dacht ik doe het gewoon want anders krijg ik spijt… En ja, hij heeft een hogere functie. Ik vul vakken en hij is leidinggevende, hihi.

Ik hoop dat ik de moed vind om dat te doen. Al ben ik er bang voor. Als hij langskomt, durf ik al bijna niets te zeggen. Anders moet jij het maar even voor me komen doen hahaha.

Haha ja idd, elke keer als ik hem zie voel ik me ook helemaal rood worden en dan klap ik helemaal dicht! En het kwam er ook best stom uit, maar hij begreep het wel haha. Is goed, doe ik voor je! ^^

Ben nu trouwens best benieuwd hoe je collega eruit ziet, haha :stuck_out_tongue:

Heb je nooit pauze met hem ofzo dan??

Hahaha als het zo makkelijk is, mag jij het wel doen. Zo heel bijzonder ziet hij er niet uit hoor. Weet ook niet hoe het komt, hij doet gewoon iets met me hahaha. Ben ook wel benieuwd hoe het tussen jullie gaat aflopen enzo, maar als je vrijdag op date gaat, komt dat vast goed. Is het leeftijdverschil bij jullie wel groot?