maak voor degene een mooie collage daarvoor heb je informatie over diegene nodig. dus er moet in je verlanglijstje staan:
- naam:
- leeftijd:
- lievelingskleur(en):
- hobby’s / waar hou je van:
- wat wil je niet op je collage:
veel plezier
maak voor degene een mooie collage daarvoor heb je informatie over diegene nodig. dus er moet in je verlanglijstje staan:
veel plezier
Nog een swap? 't Zijn er nu wel 1000. Oké ik overdrijf wel heel erg natuurlijk, maar je snapt me.
hahaha, lijntje, weet je nog wat ik zei? wacht nog even een week of 2 (minstens ;P) xxx
doe iets meer info, moet ik je helpen?? xxx
mag het ook een kleine collage worden?
veel plezier
ja, je mag zelf weten hoe groot je collage wordt
guys als je niet van swaps houdt stop dan met erop te reageren je bereikt er niks mee oke… STOP DUS!!! dankjewel.
doe mee het word heel leuk hoor!!!
Haha, zie je nou wel, ik zei dat er teveel swaps kwamen en dat er bijna elke dag wel een bij kwam
en andere swaps zijn leuker.
Ik hou er zeker wel van, maar er zijn er nu echt héél veel.
tes pas op anders krijg je hetzelfde wat er is gebeurt tussen jouw en mijn zus ianjustlisa…
Ik hou ook van swaps, en een paar zijn leuk maar nu zijn het er echt te veel. Er komt er bijna elke dag een bij. Het idee is echt leuk, maar misschien kan je er beter even mee wachten, aangezien veel mensen nu ook met al die andere bezig zijn.
omg -- lijn -__-
ik heb geen ruzie met haar ofzo, vind vind swaps ook wel leuk, alleen al komt er elke dag 1 bij is het te veel, 1 a 2 per week blijft leuk
ik snap het probleem niet het is toch leuk die swaps en als het niks van jou is klik je er gewoon niet op?
Het hele creabea overzicht staat er mee vol, dát is het probleem. Swaps zijn leuk, maar je kunt er ook té veel maken. Afwisseling op het forum is wel fijn, ja…
En het staat ook steeds bij actieve onderwerpen.
Exactly.
je hebt helemaal gelijk <3:)<3