Collage met foto's maken voor op kamer.

Heeei Girlss, :slightly_smiling_face:
Ik wil vanaf de pc allemaal foto’s uit gaan printen, maar dan wil ik het ergens opplakken zeg maar.
& Ik wil het gewoon met de hand maken dus niet via de pc ofzo. :angel:
Maar hebben jullie een idee WAAR ik het dan op kan plakken en HOE ik het kan gaan maken, zeg maar ??
Ik wil het op m’n kamer gaan ophangen ! :couplekiss_man_woman:
Alvast bedankt.
Dikke kus Thirsa xoxo ’

ik heb zoiets een keer voor mijn moeder gemaakt.
wat ik toen heb gedaan is gewoon een lijst kopen. en op het papier/ beschermingspapier in die lijst heb ik toen de fotos opgeplakt. Zo kun je een beetje puzzelen en kijken hoe en waar je elke foto wilt hebben. :wink:

misschien lijkt je dat wat? ^^

Bij de bruna hebben ze van die grote soort kartonne vellen in allemaal kleuren.
Wij gebruikte ze vaak op school voor een presentatie ofzo.
Maar daar kan je wel een leuke college op maken. Gewoon dingen uitprinten en een beetje leuk schuiven op het vel en neerleggen hoe je het wil hebben. Pas als je zeker bent opplakken.

Ik heb 4 grote collages op mn kamer hangen. 2 collages heb ik in een een grote fotolijst gemaakt maar zonder zo’n rand er om heen. Was maar 3 euro ofzo. En ik heb er 2 gemaakt op canvas doeken en de foto’s er op geplakt met fotolijm. Daarmee kan je het nog wel op het begin een beetje verschuiven als het niet helemaal goed is. Kijk anders ff hier: http://www.girlscene.nl/f…iy_stijlvolle_fotocollage

Idd bij de bruna zo n groot vel halen bijv goud ofzo hebbben ze in alle kleuren & bij de action heb je grote mooie en goedkope lijsten ! :wink:

Succesxx