Collage maken over 6 levensvragen

Hoi meiden, ik moet weer beignnen met mn huiswerk en zag dat ik woensdag een collage moet inleveren over zes levensvragen, namelijk:
1- wat is belangrijk in je leven?
2-Wie is de mens? (hier heb ik ook al iets opgevonden)
3-Hoe leven mensen met elkaar samen? (hier heb ik al wat op gevonden)
4-wat is de betekenis van lijden en dood?
5-wat is tijd?
6- wat is de natuur?

nu mijn vraag: ik heb geen idee wat ik bij de anderen vragen moet zetten. en het is ook wel een beetje saai omdat ik haast alleen tekst heb…

Iemand??

Daar waren wij ook laatst mee bezig hahaa.
Maar ik weet het niet

okee Mag ik wel vragen wat jij met collage hebt gedaan? Heb je veel foto’s gebruikt of veel tekst

Iemand??

je zou inderdaad ook nog plaatjes op kunnen plakken. Als je het moet presenteren leg je uit waarom je voor die plaatjes hebt gekozen. Als je het moet inleveren zet je het even op een apart blaadje erbij.

Je zou ook nog quotes kunnen gebruiken? Weer iets anders dan plaatjes/informatieve tekst

ik moet het inleveren… Alleen bij sommigen vragen heb ik geen idee wat ik moet beantwoorden…

Echt bedankt nu weet ik dus wat ik moet doen bij die eerste vraag. Ik maak dus een hartje en daaronder zet ik wat ik bedoel met liefde. Erg bedankt! Nog iemand voor de anderen vragen?

Voor de vraag “wat is tijd?” moest ik denken aan een klok met vraagtekenens.

Bijvoorbeeld betekenis van lijden = sterker worden en dood = nieuw leven
Dus bijvoorbeeld plaatjes van een grafsteen, dikke buik, baby…

Ik denk dat deze vragen heel erg persoonlijk zijn? En dat wij dus geen antwoorden voor jou kunnen bedenken…

deze opdracht heb ik vorig jaar ook gemaakt haha

1- wat is belangrijk in je leven?
hierbij kan je gewoon plaatjes zetten die jij belangrijk in het leven vind, bijv familie en liefde enzo
5-wat is tijd?
plaatje met klok
6- wat is de natuur?
plaatjes van natuur en misschien zo’n plaatje dat de aap langzaam overloopt in de mens