Coldturkey deblokeren?

Hey!

.

Greets, Appel

Ik weet niet welke sites je geblokkeerd hebt, maar als je Google niet geblokkeerd hebt, google dan op “Cold Turkey”, ga naar de site en daar kan je iets downloaden om het te deblokkeren. :slightly_smiling_face:
Als je Google ook geblokkeerd hebt kun je andere zoekmachines zoals Yahoo of Bing gebruiken.
Ik hoop dat het lukt! :slightly_smiling_face:

Bedankt! Maar ik vind het niet haha

Sorry voor de snelle up, maar het is dringend!

Ik kan het ook niet verwijderen omdat het bezig is :frowning_face: . Ze hebben het te slim aangepakt.

-

up, het is dringend!!! Alsjeblieft

Misschien domme vraag maar wie/wat is coldturkey?

Een gedownload programma op je computer om programma’s/ sites te blokkeren voor een bepaalde tijd.

Wees mijn heldin en help me uit de nood xx

ik stress nu zo

Uit hun FAQ:

[b]What if I change my mind while I'm blocked?[/b] Tough luck. You will have to wait until your time expires. This is why the program exists in the first place, silly.

Dus je kunt er niet omheen. Misschien kun je beter even een andere computer gebruiken?

Ja, dat heb ik ook gelezen maar toch stonden er dingen op internet die mensen geholpen hebben. Bij mij lukt het alleen niet. :frowning_face: Een andere computer gaat pas over een half uurtje en als ik al die leerstof dan nog moet leren… .
Bedankt voor je reactie!

upje voor goede hoop

Oh dat klinkt best handig. Maar nee sorry ik weet niet hoe je het kan deblokkeren, volgensmij kan het ook niet…

Bij sommigen lukte het. Dus ik ben er van overtuigd da het bij mij ook moet lukken :’) .

Ik hoop niet dat ik nu iets dom zeg, maar kan je het programma niet gewoon van je computer verwijderen?

Heb ik al geprobeerd maar hij geeft een melding dat het niet gaat wanneer het programma in gebruik is.

Ik snap hier echt niks van, kun je niet iets duidelijker zijn?

Ah hoe stom :’)
Succes nog!