Coldplay

Jaaaaa coldplay komt ein-de-lijk weer naar Nederland! :upside_down_face:

23 juni 2016 staan ze in de ArenA in Amsterdam, kaartverkoop start volgende week vrijdag (27 november) om 10 uur. Wie gaat?

Als ik trouwens die tour data zo kijk, schat ik de kans ook best groot dat ze op pinkpop staan

Dat zou wel een hele mooie toevoeging zijn aan het Pinkpop programma! Wordt dan wel een dure editie dit jaar, gezien de peppers ook al komen! Super tof.

Schat de kans wel echt heel groot, het is gewoon zo opvallend dat ze eerst in Engeland spelen, het weekend van Pinkpop ineens 1x naar ‘vast’ Europa komen (Zwitserland) en daarna gelijk weer terug gaan naar Engeland.

Lijkt mij niet dat ze maar voor één optreden tussen Engeland en de rest van Europa gaan reizen

Jaaa ik was zo enthousiast! En toen zag ik de prijzen… :hammer:

Waar kun je die vinden? Ik zou best graag willen gaan!

Ticketmaster!

En klopt ik vind het ook best duur, had het wel verwacht verder maar toch twijfel ik daarom om te gaan.

Bedankt! Inderdaad prijzig. Ik ben nog nooit naar een concert van echt bekende artiesten geweest dus ik had geen idee wat zoiets kost :’) Zal er eens over nadenken.

Tickets zijn idd erg duur, maar ik denk dat ik er wel eentje ga kopen. Mochten ze dan op een festival komen, dan koop ik daar een kaartje voor en verkoop ik het eerste. Dan heb je tenminste ook nog andere artiesten haha

Ik wil er wel heen, maar het irritante is dat ik thuis met het geld zit en vandaar geen kaartjes kan halen, omdat het zo duur is :hammer: :dry: