Coldplay

Het verbaasde me dat ik hier geen topic over kon vinden dus bij deze dan maar :grinning:

http://bin.ilsemedia.nl/m/m1eyq0awugrz.jpg

Coldplay!!!
Maar volgens mij is er al een topic van :flushed:

Edit: heb gezocht, maar kan het niet vinden, dus zal het wel verkeerd gezien hebben :flushed:

Niks gevonden

Zoekresultaten voor: coldplay
Pagina’s: [1]
(Geen resultaten gevonden.)

Ja, in het muziek subforum ook al niet.

Haha dat vond ik dus ook al zo vreemd.

Duss,

The Scientist en Fix You staan met stip op 1 bij mij. En bij jullie? :slightly_smiling_face:

clocks denk ik maar eigenlijk luister ik ze allemaal even vaak, en paradise is geweldig als het volume keihard staat :bowing_man:

ohh oh en yellow is ook mooi

up in flames, a rush of blood to the head, paradise en the scientist. oh yellow is ook geweldig ja!

Yellow ken ik eerlijk gezegd niet, misschien moet ik die eens luisteren :flushed:
Ik ken niet zo heel veel liedjes, maar ben van plan ze allemaal te downloaden op m’n mobiel :slightly_smiling_face:

zijn er hier ook mensen naar concerten geweest? :grinning:

^ Nee, maar lijkt me wel vet :slightly_smiling_face:

omg nee ik was te laat, en jij? (:

jaaa ik ben op 09-09-09 geweest in Nijmegen en 06-09-12 op het malieveld yeahhh
wij hadden vip kaartjes gekocht want de reguliere waren heel snel uitverkocht ) :

ooh geweldig! lijkt me super! dus je hebt ze heel goed kunnen zien? :slightly_smiling_face:

het is echt ge-wel-dig. ik stond helaas niet helemaal vooraan maar ik zag ze wel en er zijn natuurlijk ook gelukkig grote schermen en met al die lichtjes en confetti wauw wauw. ik hoop echt dat er nog een concert komt want dat moet je echt meemaken

Yeahh coldplay :upside_down_face:

OMG echt super cool dat je er was! Ik wilde er echt al superlang heengaan maar jammer genoeg was het al uitverkocht! Het erge is dat mijn ouders uit eindelijk zijn gegaan en ik mocht niet eens mee :rage:

Mijn favoriete band! Al 4 x live gezien :upside_down_face:

ah dat is echt jammer maar wie weet :upside_down_face: