cola light

‘Dana! Dana ! Waar zit je nu toch?’
Shit waarom juist nu? vraag ik me af. ‘ Daaaaahaaan komen!’
Snel wis ik de sporen die er op wezen wat ik net had gedaan. Dat doe ik de laatste tijd wel vaker, en het werkt echt. Ik moet nu maar snel naar beneden bedenk ik me net op tijd, omdat ik voetstappen op de trap hoor. ‘wat spook jij daar in vredesnaam uit?’ vraagt mijn moeder, Annelies.
‘ik was aan het bellen’ verzon ik. ‘Oh oke ik dacht al wat hoor ik toch ? Ik ga boodschappen doen en ik dacht, misschien wil je wel mee?’ dat klinkt als een vraag. Wat moet ik hier op antwoorden? Alleen al de gedachte aan al dat eten doet me kokhalzen.

even een kort stukje van ene verhaaltje, ik weet niet of het goed is maar ik dacht ik plaats het even . als er veel postiieve reacties komen ,wil ik wel verder schrijven

Je schrijft VT en TT door elkaar…

Ja idd, vt en tt door elkaar, en ik heb een vermoeden dat ik het thema van dit verhaal en de titelverklaring nu al weet… Dana heeft anorexia en was boven aan het kotsen oid, en daarom is de titel cola light ? Kan het mis hebben natuurlijk…

ja dat klopt wel ongeveer.
ze heeft idd een eetstoornis! i kzal dat tt en vt even wijzigen

Je schrijft serieus 3 verhalen tegelijkertijd (?). Ik voorspel nu al dat dat nooit met alledrie goed kan gaan. Beter hou je het op 1 verhaal, ja het is jouw keuze, daar niet van.

-Interpunctie is niet helemaal geweldig
-Ik vind het persoonlijk ook niet lekker lezen. Heel wat zinnen kunnen ingekort worden en anders geformuleerd.

Ik vind deze niet zo lekker weglezen…
En je bent met meerdere tegelijk bezig, ik ben bang dat daardoor ze afgeraffelt worden.

waarom schrijf je zoveel verhalen tegelijk? en ik zou willen dat je in 1 keer wat meer zou schrijven. want zo kan ik niet echt zien of het goed is!