[CodySimpson] Thanks work

Halloootjes :slightly_smiling_face:,

Dit is een Cody simpson fanfic! Cody is 14 jaar oud en komt uit Australia. Hij zingt en woont nu in LA.

http://www.codysimpsonzone.com/wp-content/uploads/2010/08/jsyk-cody-simpson-1-190x300.jpg

Wil je een rol?
Naam;
Uiterlijk;
innerlijk;
voor keur rol;

Ik plaats een stukje als ik rollen weet! :wink:
het gaat over een meisje Hannah is 14 jaar ;pp dat ben ik en ze werkt in en winkel in LA en de rest lees je wel.

Naam; Manon
Uiterlijk; kastanjebruin haar, groen/grijze ogen, ik heb heel veel sproetjes en ik ben dun en klein.
innerlijk; verlegen bij mensen die ik niet ken, aardig, spontaan bij mensen die ik wel goed ken, vrolijk.
voor keur rol; het liefst de vriendin van cody! haha, maar ik wil ook wel de vriendin van jake thrupp zijn :slightly_smiling_face:.

ben benieuwd naar je verhaal! :grin:

oeeh leuk hannah :grinning:
Ik ken cody niet dusja zou een beetje vaag zijn. Ik dacht eerst dat hij van zac en cody was. Haha jaa ik faal ;p Wie is jake thrupp?

Manon, verlegen is het tegenovergestelde van spontaan xd

Milouki je moet ook ff lezen :slightly_smiling_face:
want er zijn best weinig fans hier op gs haha

oke ik ga wel in het fantopic kijken, die is er toch? en zal eventjes op yt :grinning:

@Dana, haha dan verander ik het wel weer. want ik ben verlegen bij mensen die ik niet ken :slightly_smiling_face:

@milou ja die is er hahaa

ik heb nog even wat dingen erbij gezet! ;p.

Aaah, hij is zo schattig :3 En hij danst echt goed! Maar volgens mij is zijn muziek niet echt mijn smaak maar ik ga nog eventjes verder luisteren!

Haha, ik weet ook niet veel over Cody, ik ken alleen één liedje. Maar ik wil wel invullen, maar ik zou niet weten welke rol ik zou moeten nemen dan, haha

Hahaha doen! :slightly_smiling_face:

aaaah, oke ik vind hem leuk :grinning: hoe oud is ie eigenlijk?
maar ik weet dus niet zo goed wat ik moet invullen bij rol
Naam; Milou
Uiterlijk; Lang meisje, met bruin haar, bruine ogen en draagt veel opvallende sieraden. En houd veel van zingen, acteren e. dansen.
innerlijk; Een lief meisje die het graag iedereen naar zijn/haar zin maakt. Doet gek, maakt veel grapjes en heeft rare acties. Open karakter, ook naar mensen toe die ze nog niet goed kent en doet graag gezellige dingen met mensen.
voor keur rol; Maakt niet uit :grinning:

Hahaa hij is 14 iets te jong voor je milouki ;pp

volgens mij is ie 14 Milou, pedofiel die je er bent :slightly_smiling_face:

hehehehe xd nee harry is geen pedo als die met bijv. met een van jullie wat heeft ;p hahaha

sommige van ons zijn toch ook 14? hahaha ieeel

hahahhaa! iewl harry is dan zeker pedo lol
ik ben bijna 15 hoor xd maar liam is ok pedo als hy met jullie heeft ;pp

Ik loop de winkel in en zie een meisje staan ze lacht verlegen en loopt op me af.
β€˜β€˜Jij moet Hannah zijn! Ik ben Manon.’’ Zegt ze vrolijk. Ik scan haar van top tot teen. Ze is iets kleiner dan ik ben en is nogal dun wel mooi dun. Ze heeft kastanje bruin haar en groen achtige ogen. β€˜β€˜Hallo! Leuk je te ontmoeten!’’ Zeg ik en geef haar een hand. Ze lacht vrolijk en wenkt naar een deurtje. β€˜β€˜Nou er komen hier vaak beroemde mensen want het is LA wanneer je fan bent niet gillen want dat kan je werk kosten. Ze verstoppen zich nogal vaak voor fans in de winkel en dan moet je rustig verder gaan de fans worden dan weggestuurd. Je moet hem of haar veilig naar dit deurtje brengen en wachten tot de fans weg zijn.’’ Zegt ze.
β€˜β€˜Oke begrepen.’’ Zeg ik. En ga achter de balie zitten.

Het is still en het enige wat ik hoor zijn de fans die aan het wachten zijn op een of andere jongen die in het winkelcentrum speelt. Ik hoor het belletje en zie mijn eerste klant, met en lach sta ik en zogenaamd zelfverzekerd achter de toonbank. Er komt een wat langere man binnen en naast hem een jongen met blond haar. β€˜β€˜Hallo!’’ Zeg ik vrolijk en kijk hun aan. Met een vragend gezicht kijken ze me aan. Mijn glimlach verslapt en hang moeizaam achter de toonbank naar hun te kijken. β€˜β€˜Hebben jullie wat speciaals nodig?’’ Vraag ik. Ze knikken nee en kijken weer verder.
β€˜β€˜Wat een sukkels.’’ Mompel ik in mezelf. Het voelt alsof er een aardbeving is en er stormen wel 15 meisjes tegelijk de winkel in. Van schrik spring ik op en neer. Ik probeer rustig te denken en bedenk me dat ik hem naar dat deurtje moet brengen. Ik loop naar hem toe en trek hem naar het deurtje helemaal buiten adem gaan we op de grond zitten.
β€˜β€˜Oh dit gebeurt me dus elke dag.’’ Mompel ik.
β€˜β€˜Ja en dit gebeurt mij ook iedere dag.’’ Lacht hij.
β€˜β€˜Ik ben Cody.’’ Zegt hij.
β€˜β€˜Ik ben Hannah! Leuk je te ontmoeten.’’ Zeg ik en glimlach.

Liam is 17, ik ben 16.
Dat is normaal :wink: